Heljans Triangel

af nb, 13/1 2021, 00:57 (1193 dage siden)

Hej. Strømoptag på hjulene - lægger de an mod indersiden af hjulet eller mod hjulfladen. Jeg har opdaget, at kontaktfjedrene ikke lægger ens an mod hjulene, begge måder er repræsenteret på min triangel.
På forhånd tak for info :)
Niels

Heljans Triangel

af Peter Aaquist Hansen, 15/1 2021, 08:16 (1191 dage siden) @ nb

Hejsa
Min optager på hjulfladen. Det gælder begge aksler. Til gengæld har jeg et knækket tandhjul.

Med venlig hilsen

Peter Aaquist Hansen

Heljans Triangel

af nb, 17/1 2021, 18:10 (1189 dage siden) @ Peter Aaquist Hansen

Hej.

Min Triangel stoppede pludselig!!! med snerrende motor. Lars Kyhn fixede problemet. Det viste sig at være et defekt tandhjul, som Heljan ikke kunne/ville skaffe. Ved et tilfælde traf han en, der kunne skære tandhjul i messing. Sådan et er sat i Trianglen. Lars Kyhn kan nok træffes på kyhnogkyhn@mail.dk WEB: TOGDOKTOR.DK tlf. 2461 6307.

Hilsen - og tak for dit svar.
Niels

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak