TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af RCKongen1477 ⌂, 2/9 2020, 10:22 (1329 dage siden)

Black Friday starter tidligt hos RC Kongen :-)

Da vi ikke deltager på nogen messer i 2020 grundet COVID-19, så laver vi lidt tilbud til netop dig. Hele pakken kan ses på;

https://rckongen.dk/modeltog-paa-tilbud/

Tilbuddene er kun gældende så længer lager haves :-)

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Togbanen, 2/9 2020, 17:59 (1329 dage siden) @ Erik Olesen

Den kørte da mest om natten, jeg har ihvertfald aldrig set den... Eller de andre!

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Bent Larsen, 2/9 2020, 20:33 (1329 dage siden) @ RCKongen1477

Hej
De vogne vil da passe fint i en stamme sammen med reklamevognen fra Miniatur Wunderland, som mange af os har ?
Vh
Bent Larsen

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af AndreasM, 3/9 2020, 09:29 (1329 dage siden) @ Bent Larsen

De vogne vil da passe fint i en stamme sammen med reklamevognen fra Miniatur Wunderland, som mange af os har ?

Ja, så kan man f.eks. stille hele stammen ind bagerst i skabet, på det sted solen aldrig når...

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Denis Petersen, 5/9 2020, 13:43 (1326 dage siden) @ AndreasM

Tjaaa Fantasivogn A/S har vel ikke levet forgæves.......

Denis Petersen

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Bent Larsen, 5/9 2020, 16:42 (1326 dage siden) @ Denis Petersen

Hej
Fantasivogn A/S vil blive ved at leve godt, alt efter hvilken tilgang man har til hobbyen. Der dem der har interesse i 1:1 og en modelbane der afspejler dette, dansk eller udenlandsk. I den anden ende af af skalaen er der dem der stort set intet ved om 1:1 og har, skal vi kalde det et anlæg/togbane, køber og kører med en blanding af alt, det er nok her marked for fantasivogne er størst.
Vh
Bent Larsen

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af bygger01, Herning, 5/9 2020, 20:13 (1326 dage siden) @ Bent Larsen

Bør vi ikke huske på ( og efterleve ), at intet er forkert i den lille verden, vi bygger på derhjemme !

I klubber kan det naturligvis være noget andet, for her gælder andre regler .............

--
Jørgen Steffensen

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Bent Larsen, 5/9 2020, 22:07 (1326 dage siden) @ bygger01

Hej
I midt indlæg mener jeg ikke der står at noget er forkert, jeg beskriver bare som jeg oplever den tog verden jeg fætres i og oplever. At jeg bruger anlæg/togbane er for ikke at få et svar “ at det ikke er en modelbane “ af først nævnte beskrivelse.
Vh
Bent Larsen

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 6/9 2020, 17:21 (1325 dage siden) @ Denis Petersen

Tjaaa Fantasivogn A/S har vel ikke levet forgæves.......

Denis Petersen

Thjaa, man kan jo bare lade være med at købe. Til ens egen fantasibane derhjemme hvor man selv er "generaldirektør", bestemmer man jo helt og holdent selv. Der må være et vist salg i dem, for ellers blev de simpelthen ikke fremstillet.

Men bortset fra det, så har RC Kongen da mange spændende modeljernbaneting til salg.

Mvh
Claus

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Lars Bøgeholm Hansen @, 7/9 2020, 14:26 (1324 dage siden) @ RCKongen1477

Hobbytrade vogne. Normalpris 599,-, Tilbud 599,- WOW sikke en forskel ;)

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 7/9 2020, 22:03 (1324 dage siden) @ Lars Bøgeholm Hansen

Hobbytrade vogne. Normalpris 599,-, Tilbud 599,- WOW sikke en forskel ;)

Hvis du bare var blevet på den side RC Kongen linker til, så havde du måske opdaget denne tekst
"I September kører vi tilbud udvalgte produkter fra Heljan, som du kan finde her på siden." ;-)

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk

TILBUD TILBUD hos RC Kongen

af Lars Bøgeholm Hansen @, 8/9 2020, 00:53 (1324 dage siden) @ Torben Z.

Det gjorde jeg også.

Men da jeg gik videre, undrede jeg mig over at almindelige priser kan sættes som tilbud også

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak