Märklin's Illums vogn :-)

af jan bøgedal slundt @, 22/6 2020, 08:28 (1375 dage siden)

Hej :-)
Nu har jeg set op til flere auktioner på denne vogn, med start priser på 800,- til 999,- kr... jeg vil jo mene at disse vogne på en god dag kan indbringe 50,- kr. hvad får folk til at tro, at disse vogne er så meget værd..?? jeg har også set samme vogn med Guld Tuborg til kr. 500,-..??
mvh.
Jan

Märklin's Illums vogn :-)

af Bent Larsen, 22/6 2020, 10:03 (1375 dage siden) @ jan bøgedal slundt

Hej
Det er nok for du ikke er fan af Märklins reklamevogne du ikke vil give mere, men hvis der er nogle der byder på dem, så må de jo være det værd, hvis ikke, ja så er prisen nok for høj.
Vh
Bent Larsen

Märklin's Illums vogn :-)

af Jimmy @, 23/6 2020, 21:19 (1374 dage siden) @ jan bøgedal slundt

Hej det er rigtigt de er dyre,
de henvender sig mest til samlere,selv Jolly Cola er oppe i pris, jeg har selv måtte punge ud med mindst 400kr for en Jolly Cola vogn,og vil man gerne have nogle stykker af dem til sit anlæg,kan det hurtigt rende op desværre men flotte er de da,jeg er glad for dem jeg har af Jolly Cola
Mvh
Jimmy

Märklin's Illums vogn :-)

af jan bøgedal slundt @, 24/6 2020, 14:08 (1373 dage siden) @ Jimmy

Hej Jimmy. Jeg forstår det bare ikke. Man kan få en helt korrekt vogn fra McK for under kr. 400,- hvorfor så bruge så mange penge på fantasi vogne...???
mvh.
Jan

Märklin's Illums vogn :-)

af Morten Flindt Larsen, København K, 24/6 2020, 14:56 (1373 dage siden) @ jan bøgedal slundt

Hej Jimmy. Jeg forstår det bare ikke. Man kan få en helt korrekt vogn fra McK for under kr. 400,- hvorfor så bruge så mange penge på fantasi vogne...???
mvh.
Jan

Ja, og vogne fra McK, Dekas, Heljan, DWA osv. er fremstillet i så begrænsede oplag, at de er deciderede samlervogne. Vil man gerne køre med sådanne modeller på sit anlæg, kan det hurtigt løbe op, og man skal holde sig til, for mange af dem er slet ikke til at opdrive på brugttogmarkedet.

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

Märklin's Illums vogn :-)

af Jimmy @, Viby J, 24/6 2020, 15:23 (1373 dage siden) @ jan bøgedal slundt

Hej Jan
Jeg har selv mange godsvogne og passager vogne,fra Heljan,Hobbytrade,
Og Roco ,Liliput,Electrotren,Marklin osv. altså til Dansk kørsel,min samling startede jeg i 2002 heldigvis fra starten , så jeg mangler ikke noget,men de Reklame vogne vi taler om her er af samler værdi,bla.Jolly Cola,Coca cola Osv.Jolly cola jeg kun for det var en Cola vi her i Aarhus er godt kendt med,fra det gamle Ceres bryggeri,derfor ville jeg gerne have nogle stykker af dem, men de kostede desværre
Mvh
Jimmy


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak