Kommende DMJU udstilling

af RC Kongen, 10/3 2020, 10:10 (1479 dage siden)

Kommende DMJU Udstilling

Vi forventer at den kommende DMJU-messe bliver uden deltagelse af Heljan & RC Kongen.

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke retfærdiggøre at deltage på messen grundet Corona-smitterisikoen.

Vi ønsker at overholder de anvisninger, Rigspolitiet, Statsministeriet og sundhedsmyndighederne har udstukket, uden gradbøjninger.

Som virksomhed/person ønsker vi, at mindske risikoen for smitte. Dette gælder både for vores ansatte, frivillige hjælpere samt vores kunder mf. og ikke mindst tilhørende familie(r) og besøgende.

Vi afventer pt. situationen, samt Unionens endelig udmelding, men hvis ikke situationen forbedres i den kommende tid, ser vi os nødsaget til at aflyse vores deltagelse.

Det er selvfølgelig ærgerligt, for vi har glædet os rigtig meget til at se alle vores kunder, klubber med flere på udstillingen.

Vi håber, som alle, at situationen kommer under kontrol snarest, og en almindelig hverdag kan fortsætte.

Kommende DMJU udstilling

af Flemming Søeborg, 10/3 2020, 15:22 (1479 dage siden) @ RC Kongen

Jeg er ganske enig og har netop meddelt DMJU, at jeg melder afbud til messen. Jeg skulle have haft en stand der, men under indtryk af situationen kan jeg ikke forsvare at deltage som udstiller. Det er kedeligt og ærgerligt, men en messe kan altid afholdes på et senere tidspunkt, når denne epidemi forhåbentlig er overstået.

Med venlig hilsen,

Flemming Søeborg
Spor og baner

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak