Märklin ny MY

af Bent Larsen, 28/2 2020, 07:24 (1511 dage siden)

Hej
En af mine venner har købt afløseren for 3067 med lyd, men der er da ikke meget GM lyd i den, eller det hans MY der har fået en forkert lyd dekoder ? Ellers fin og velkørende lok.
Vh
Bent Larsen

Märklin ny MY

af jhcn, Lystrup/Århus, 28/2 2020, 10:43 (1511 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
En af mine venner har købt afløseren for 3067 med lyd, men der er da ikke meget GM lyd i den, eller det hans MY der har fået en forkert lyd dekoder ? Ellers fin og velkørende lok.
Vh
Bent Larsen

Hej Bent

Er det ægte dansk MY lyd I er på jagt efter? Eller misforstår jeg dit spørgsmål?
Jeg tror nemlig ikke at Märklin har adgang til den ægte lyd, men bruger hvad de har på lager. Så det er nok som sådan ikke en fejl, men et valg fra deres side.

--
Henrik

Märklin ny MY

af Bent Larsen, 28/2 2020, 11:58 (1511 dage siden) @ jhcn

Hej
Nej ejeren af MY var vist godt tilfreds med lyden, men vi var flere der ikke mente den var rigtig, det lyder som en dårligt indstillet radio. Han har også en ESU SD 40 2 det er rigtig GM lyd.
Vh
Bent Larsen

Märklin ny MY

af jhcn, Lystrup/Århus, 28/2 2020, 13:45 (1511 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Nej ejeren af MY var vist godt tilfreds med lyden, men vi var flere der ikke mente den var rigtig, det lyder som en dårligt indstillet radio. Han har også en ESU SD 40 2 det er rigtig GM lyd.
Vh
Bent Larsen

OK - det er jo ærgerligt
Om det er er dekoder fejl eller fx en defekt højttaler ved jeg ikke, men hvis den lyder som en dårligt indstillet radio - er det så alle lyde og ikke bare motorlyden?
Hvis alle lyde fejler, så er det vel et reelt problem i lokomotivet?

Mvh

--
Henrik

Märklin ny MY

af Bent Larsen, 28/2 2020, 16:02 (1511 dage siden) @ jhcn

Hej
De andre lyde var klare nok, men noget helt andet den SD 40 2 har grønt lys i de 2 nederste lygter, er det normalt i USA ?
Vh
Bent Larsen

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak