TKVJ 12 i 1:87

af Morten Flindt Larsen, København K, 13/2 2020, 10:38 (1533 dage siden)

Hejsa,

Hvad siger eksperterne? Hvor tæt er denne nye model (versionen med 2-akslet tender) på TKVJ 12 m.fl. (og DSB litra V)? Jeg forudsætter naturligvis, at producenten kan ramme den korrekte nuance af sort.

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

TKVJ 12 i 1:87

af Bent Larsen, 13/2 2020, 12:07 (1533 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Hej
Først, jeg er ikke ekspert, men den går nok ikke i dette forum, kedlen og hjulene virker større, der er ikke frit gennemsyn under kedlen. Alt efter hvor kræsen man er er da mugligheder.
vh

Bent Larsen

TKVJ 12 i 1:87

af Morten Flindt Larsen, København K, 13/2 2020, 13:01 (1533 dage siden) @ Bent Larsen

Hej Bent,

En venlig mand har lige ringet til mig og fortalt at TKVJ 12 er mindre, har mindre drivhjul osv., men dog er skåret over samme læst. Så med de priser, der er på Fulgurex, er det nok bedst at lade ideen fare igen.

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak