Titan Havnekran

af Jørgen Friis Reitzel @, mandag 10. februar, 2020, 11:02 (226 dage siden)

Hej!
Har nogen af jer tegninger til den gamle Titan havnekran (den med træhuset bagpå).
Hvis, vil I så sende den/dem til ovst. mailadresse?:-)
Jørgen

Titan Havnekran

af Bent Larsen, mandag 10. februar, 2020, 14:09 (225 dage siden) @ Jørgen Friis Reitzel

Hej
Prøv at skriv “ Titan Havnekran tegninger”, så kom der tegninger frem på min skærm.
Vh
Bent Larsen

Titan Havnekran

af Steen Nielsen, mandag 10. februar, 2020, 14:17 (225 dage siden) @ Bent Larsen

Må jeg vise en anden kran som stod i Middelfart indtil for ca. 8 år siden

[image]

Titan Havnekran

af Jørgen Friis Reitzel @, søndag 16. februar, 2020, 11:55 (219 dage siden) @ Steen Nielsen

En herlig kran!

Titan Havnekran

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, mandag 10. februar, 2020, 17:41 (225 dage siden) @ Jørgen Friis Reitzel

Hej!
Har nogen af jer tegninger til den gamle Titan havnekran (den med træhuset bagpå).
Jørgen

Man kan ikke vedhæfte filer i mails sendt via forummet. Jeg har tegninger af havnekranen i Mariager.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Titan Havnekran

af Jørgen @, fredag 14. februar, 2020, 17:35 (221 dage siden) @ Tommy Nilsson

Kan du sende en kopi til min mailadresse?

Titan Havnekran

af 4OHJ20, mandag 10. februar, 2020, 20:10 (225 dage siden) @ Jørgen Friis Reitzel

Prøv lige at Google TITAN Havnekran - og så gå til - -billeder m.m. - så får Du 'en mass' noget at gå efter .....;-)
Håber det ka bruges :-) ;-)

Mvh
OHJ20

Titan Havnekran

af Jørgen Friis Retzel @, fredag 14. februar, 2020, 10:17 (222 dage siden) @ 4OHJ20

Tak for dit svar!
Har været på google, og mange fotos findes, men ingen tegninger.

Titan Havnekran

af Bent Larsen, fredag 14. februar, 2020, 12:40 (221 dage siden) @ Jørgen Friis Retzel

Hej
Her er den tegning, som jeg henviste i midt første indlæg. Da det er en gammel tegning fre Titan er der vel ingen rettigheder på den mere ?
Vh
Bent Larsen

https://www.google.dk/search?q=titan+havnekran+tegning&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl...

Titan Havnekran

af Jørgen @, fredag 14. februar, 2020, 17:30 (221 dage siden) @ Bent Larsen

Tror det ikke, men vi siger det bare ikke til nogen..!

Titan Havnekran. NÆSTVED 01-03-2020

af cm @, mandag 02. marts, 2020, 10:30 (205 dage siden) @ Jørgen Friis Reitzel

Hej!
Jørgen

Hej Jørgen.
Heller ingen tegning herfra, men dog et par fotos af Titan-havnekranen i Næstved fra i går aftes. Kom tilfældigt forbi og kom i tanker om nærværende tråd her på Signalposten. Gad vide hvor længe den får lov at stå der endnu?
mvh
Chr

[image]
[image]
[image]
[image]
[image]

--
[image]

Titan Havnekran. NÆSTVED 01-03-2020

af Ole-Jørn, mandag 02. marts, 2020, 14:32 (204 dage siden) @ cm

[image]Lidt hjælp - "arvegods" fra afdøde mangeårige ven Jørgen Christensen, Næstved.
Ole-Jørn
(Har også tegning af kranbro)

Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen