Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af RC Kongen ⌂, RC Kongen, 2/12 2019, 12:11 (1604 dage siden)

I forbindelse med 3. afdeling af vores vinter-turnering i fjernstyret bil race på lørdag den 7. december har vi ligeledes inviteret Kim Nannestad fra HELJAN af, som i tidsrummet 11.00 til 14.00 vil stå og fremvise det seneste modeltogs-modeller (se bl.a billedet).

Vi er ligeledes vært for lidt æbleskiver :-)

Så kom forbi og se lidt race og få en snak med Kim (og ikke mindst se de seneste nyheder fra HELJAN af)

[image]

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Denis Petersen, 3/12 2019, 08:30 (1604 dage siden) @ RC Kongen

Kunne være man skulle møde op og spørge ham hvornår den der P vogn kommer fra Heljan og der var vist også noget med en H maskine hvis jeg ikke husker helt forkert :-D

Denis Petersen

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Morten Flindt Larsen, København K, 3/12 2019, 13:00 (1603 dage siden) @ Denis Petersen

Kunne være man skulle møde op og spørge ham hvornår den der P vogn kommer fra Heljan og der var vist også noget med en H maskine hvis jeg ikke husker helt forkert :-D

Denis Petersen

Hej Denis,

P-vognen var sat til at skulle have haft katalognummer 6090. H-maskinen har nok bare været en "strøtanke", der ikke nåede at få tildelt katalognummer.

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Bent Larsen, 3/12 2019, 15:41 (1603 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Hej
H maskinen var så langt, så den var på en reklamesøjle, på en messe for år tilbage.
Vh
Bent Larsen

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 5/12 2019, 06:12 (1602 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
H maskinen var så langt, så den var på en reklamesøjle, på en messe for år tilbage.
Vh
Bent Larsen

Og så trådte alle de uhyre kritiske MJ-forbrugere i aktion over andre ting, med det resultat at Heljan hellere ville producere til det engelske marked, der er noget mere taknemmelige over for modeltog. Har noteret mig hvad brugtprisen er på en E-maskine i dag.......

Dyrker AC, og gøres det rigtigt, bare man bruger SLANKE kurver og sporskifter, så fungerer det rigtigt fint.

Har naturligvis bestilt et Marcipanbrød, der jo bliver af metal.

Mvh
Claus

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Steff, 8/12 2019, 17:29 (1598 dage siden) @ Claus E. Hansen

Godaften

Efter en sådan annoncering må der vel komme noget "brugbart" for MJ´erne, ny modeller, relanceringer, ændret politik eller hvad ved jeg:-)
Det var vel ikke kun for at "se Giraffen";-)?????????????

Altså RC konge, hvad nyt!!

Med venlig og spændt hilsen

Steffen Dresler

Mød Kim fra HELJAN på lørdag hos RC Kongen

af Per Hauberg, 14/12 2019, 18:22 (1592 dage siden) @ Steff

Hvorefter KIM (Larsen) brød ud i sang: "Om lidt bli'r her stille..." ;-)

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak