Leje af `modeltog`til Film

af Anne @, 14/11 2019, 21:34 (1586 dage siden)

Hej

Jeg leder efter et modeltog landskab - et mindre et som gerne må ligne noget man kunne have bygget i 1970-80. Til optagelser på en tv serie for DR. Vi skal bruge det fra d. 21 Nov til 6 Dec.
Håber i kan hjælpe i det her forum.

Mvh
Anne

Leje af `modeltog`til Film

af Bent Larsen, 14/11 2019, 23:07 (1586 dage siden) @ Anne

Hej
Hvis der ikke kommer henvendelser med nogen der har et mindre transportabelt anlæg, vil jeg foreslå at henvendelse til en klub med modul anlæg de fleste klubber har har moduler fra den tidsperiode, på DMJU hjemmeside er der en klubdatabase.
Vh
Bent Larsen

Leje af `modeltog`til Film

af Bent Larsen, 14/11 2019, 23:32 (1586 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Der er måske også mulighed for et anlæg hos togsenter.dk tlf. 39651361. De hade et Märklin anlæg med på en udstilling tideliger på året af passende årgang.
Vh
Bent Larsen

Leje af `modeltog`til Film

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 15/11 2019, 23:27 (1585 dage siden) @ Anne

Prøv at gå ind på www.dmju.dk og kig på modeljernbaneklubberne her.

Rigtig mange klubber har nemlig et anlæg til udstillingsbrug, og det var måske en mulighed hos en af dem, som det også bliver nævnt.

Vores egen lille lokale klub her, opgav vores udstillingsanlæg for nogen år siden pga. pladsmangel.

Mvh
Claus

Leje af `modeltog`til Film

af 87-Gruppen, 16/11 2019, 00:13 (1585 dage siden) @ Anne

Hej Anne

Jeg har et hjemmebygget model togsanlæg godtnok bygget helt tilbage i 1958-63 Det kan lånes/benyttes. Det er nok en god ide, hvis du aflægger et besøg for at se om det duer til dit formål, Anlægget befinder sig i Holte.

Mvh vagn Holstein

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak