Sporskiftet

af Erik Andersen, Stenløse, 3/10 2019, 20:18 (1657 dage siden)

Hvad sker der med "Sporskiftet"? Er det lukket eller er det bare driftsvanskeligheder?
Jeg savner siden rigtig meget.

Mvh Erik Andersen

Sporskiftet

af peterw, 3/10 2019, 20:30 (1657 dage siden) @ Erik Andersen

Hej Erik,

Hvad sker der med "Sporskiftet"? Er det lukket eller er det bare driftsvanskeligheder?
Jeg savner siden rigtig meget.

Da sitet kortvarigt var oppe for et par dage siden skrev Lars at der havde været problemer med en NAS sitet ligger på og af han kørte på reserve-hardware. Mit bedste bud er at han pt. kæmper med teknikken og er i luften så hurtigt det er muligt, givet arbejde og familieliv. :)

Mvh
Peter W

Sporskiftet

af Erik Olsen2, 4/10 2019, 06:35 (1656 dage siden) @ peterw

Det er utroligt at han ikke bare lader det hoste ude i byen, det vil koste mindre og andre vil sørge for diskene fungerer!

/Erik

Sporskiftet

af peterw, 4/10 2019, 07:00 (1656 dage siden) @ Erik Olsen2

Det er utroligt at han ikke bare lader det hoste ude i byen, det vil koste mindre og andre vil sørge for diskene fungerer!

Det er muligt du synes sådan, men jeg er ret sikker på at Lars også opfatter driften af sporskiftet som en del af sin modeljernbane hobby. :-) Inklusiv besværlighederne. :-)

Vi andre er bare heldige at han overhovedet har lyst til at drive sitet.

Peter

Sporskiftet

af Jan-Eddie, 4/10 2019, 08:38 (1656 dage siden) @ peterw

Vi andre er bare heldige at han overhovedet har lyst til at drive sitet.

HELT ENIG!

Og det samme gælder jo også for denne hjemmeside (Jernbaneforum, Jernbanehistoriske forum og Signalposten) samt Jernbanen!
Vi har så megen glæde af denne indsats:-) :-) :-) :-) :-) :-)

mvh
Jan-Eddie

Sporskiftet

af peterw, 4/10 2019, 16:40 (1656 dage siden) @ Jan-Eddie

Vi andre er bare heldige at han overhovedet har lyst til at drive sitet.


HELT ENIG!

Og det samme gælder jo også for denne hjemmeside (Jernbaneforum, Jernbanehistoriske forum og Signalposten) samt Jernbanen!
Vi har så megen glæde af denne indsats:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Just præcis. :-) Alle disse sites er helt fantastiske og uundværlige, men vi skal huske på at de drives ganske non-kommercielt og frivilligt!

Mvh
Peter

Sporskiftet

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 6/10 2019, 13:16 (1654 dage siden) @ peterw

Uundværlige er der nu ingen der er.

Facebook går i dag ind og tager meget over også. Der sker faktisk temmelig meget derinde også i nogen af grupperne. Og der er faktisk også ofte fotos fra meget gennemførte hjemmeanlæg og modeller.

Mvh
Claus

Sporskiftet

af peterw, 6/10 2019, 18:16 (1654 dage siden) @ Claus E. Hansen

Uundværlige er der nu ingen der er.

Godt ord igen, men jeg ville personligt godt nok savne signalposten, sporskiftet og begge jernbanen sites hvis de for alvor forsvandt!

Facebook går i dag ind og tager meget over også. Der sker faktisk temmelig meget derinde også i nogen af grupperne. Og der er faktisk også ofte fotos fra meget gennemførte hjemmeanlæg og modeller.

Der er også noget at se på ja, men jeg har svært ved at se at de grupper jeg er med derinde pt. kan erstatte den solide base af viden der er opbygget på de “gammeldags” sites. Jeg synes det er tæt på umuligt at finde “det der gode Facebook indlæg” igen hvis det ikke røg på min liste over gemte indlæg.

Det er muligvis bare mig, men fornemmelsen er også at der kan tages nogle lidt mere seriøse debatter “herude” end “derinde”.
:-)

Mvh
Peter

Sporskiftet

af Erik Andersen, Stenløse, 6/10 2019, 22:14 (1653 dage siden) @ peterw

Jeg er helt enig med peterw. Jernbanesiderne her er en guldgruppe. Jeg har brugt mange timer igennem årene med at læse de forskellige indlæg. Jeg vil nødig undvære dem. Kæmpe ros til alle der administrerer dem og til alle jer (os) der skriver indlæg. Det er bare så super!
Mvh Erik Andersen

Sporskiftet online igen

af sorensen_dk, 11/10 2019, 19:42 (1649 dage siden) @ peterw

Der synes at være tilstødt yderligere problemer...

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak