Store Byttedag KMJK

af Bent Larsen, 27/9 2019, 10:19 (1670 dage siden)

Hej
Så er det tid til Store Byttedag i Tømmeruphallen ved Kalundborg søndag den 20-10 2019, se mere på http://www.kmjk.dk/ der kan allerede nu bestilles plads ved byttebordene.
vh
Bent Larsen

Store Byttedag KMJK

af Bent Larsen, 15/10 2019, 11:44 (1652 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Lige en påmindelse, det er på søndag den 20/10 der er Store Byttedag
Vh
Bent Laesen

Store Byttedag KMJK

af Bent Larsen, 20/10 2019, 17:22 (1647 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Det var så den messe, lige et stemningsbillede og dagens høst
Vh
Bent Larsen
[image][image]

Store Byttedag KMJK

af sorensen_dk, 21/10 2019, 08:21 (1646 dage siden) @ Bent Larsen

Jeg fornemmede, at det var tyndere i år med sælgere og købere. En del tomme borde. Ellers så man "the usual suspects", og generelt har folk forstået at give rimelige afslag for at komme af med tingene.

Der er stadig forbløffende meget HobbyTrade i original emballage i omløb og til yderst fornuftige priser.

En par købere nappede de få ting jeg var interesseret i for næsen af mig, så jeg slap med en 50'er til entre og tilsvarende for benzin. Har man ikke for langt at køre, kan man dårligt gå galt i byen til Store Byttedag. Respekt til folkene som arrangerer hvert år.

Store Byttedag KMJK

af Bent Larsen, 21/10 2019, 09:25 (1646 dage siden) @ sorensen_dk

Hej
Besøgstallet var stort ser det samme som sidste år, om det var et lille plus eller minus ved jeg ikke, der var en række bytteborde mere i år, så der var plads til alle der ønskede bord plads, derfor tomme pladser.
Vh
Bent Larsen

Store Byttedag KMJK

af sorensen_dk, 21/10 2019, 09:31 (1646 dage siden) @ Bent Larsen

Thumbs-up!



Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak