Bare en fantasi-vogn?

af sorensen_dk, 2/2 2019, 12:03 (1881 dage siden)

Denne anerkendte danske fabrikant har også begivet sig ud i minefeltet...

http://heljan.dk/shop/heljans-60-aars-1723p.html

Uanset om man har købt en nitte eller en vinder, kunne den vel rehabiliteres med maling og korrekte transfers?

Bare en fantasi-vogn?

af Bent Larsen, 2/2 2019, 16:48 (1881 dage siden) @ sorensen_dk

Hej
Fantasi-vogn ja. men det er så den måde HELJAN har valgt at markere 60 års jubilæet med.
vh
Bent Larsen

Bare en fantasi-vogn?

af Bent Larsen, 2/2 2019, 20:09 (1881 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Fantasivogne kan bruges i flere sammenhæng. Den på billedet kørte på en rundbane, Store byttedag i Tømmeruphallen for år tilbage. Jeg havde sagt til mine togvenner” Nu skal i se hvordan man får tækst og billede i BANEN” og det kom der.
Vh
Bent Larsen
[image]

Bare en fantasi-vogn?

af Morten Flindt Larsen, København K, 2/2 2019, 18:40 (1881 dage siden) @ sorensen_dk
redigeret af Morten Flindt Larsen, 2/2 2019, 18:52

Denne anerkendte danske fabrikant har også begivet sig ud i minefeltet...

http://heljan.dk/shop/heljans-60-aars-1723p.html

Uanset om man har købt en nitte eller en vinder, kunne den vel rehabiliteres med maling og korrekte transfers?

Heljans 60 års jubilæumsvogn har vist aldrig forsøgt at give sig ud for at være andet end hvad den er; en 60 års jubilæumsvogn for Heljan. Om der har eksisteret en sådan vogn i 1:1 har mig bekendt aldrig været debatteret i mj-fora, men det kan da godt være, at nogle tror, at det har der, ligesom med Gulf-vognen - der bare ikke er en jubilæumsvogn. Men, indrømmet, det kan være endog meget vanskeligt at skelne mellem typerne, når man vil sammenligne de to fantasivogne.

Bare en fantasi-vogn?

af sorensen_dk, 2/2 2019, 22:52 (1881 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Heljan angiver, at det er en "speciel HD vogn", så det skulle undre mig, om ikke det er et genoptryk at deres HD, så vognen i sig selv er reel nok.



Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak