Mosebanen nr 69.

af Flemming, 1/2 2019, 17:30 (1872 dage siden)

Kære modelbanevenner

Mosebanen nr.69. er nu lagt på issuu og vil senere være at finde på vores hjemmeside Mosebanen, DMJUog i sporskiftets bibliotek. Det er den sidste udgave af Mosebanen i den udgave som i kender bladet nu. I fremtiden udkommer Mosebanen i "små bidder" på ikke forudbestemte tidspunkter og i første omgang kun på vores hjemmeside. det vil gøre meget af stoffet mere aktuelt og give den enkelte forfatter mere tid og ro til de større artikler.

Tilfældigvis falder dette tiltag sammen med at vi er blevet sagt ud af vores nuværende lokaler, som skal være ryddet 01.05. 2019. Derfor vil der nok være lidt stille i det meste af dette år. Vi lover at være stærkt tilbage når alt denne virak er overstået.

God læselyst! og tak for den store opbakning vi har haft fra vores læsere igennem tiden.

På redaktionens vegne

Flemming

Mosebanen nr 69.

af henho, Ringkøbing, 1/2 2019, 20:12 (1872 dage siden) @ Flemming

Mange tak for indsatsen !

I fremstillede et magasin, der var rigig godt med en herlig blanding af beskrivelser - ikke bare fra Jeres egen andedam, selvom det altid har været underholdende, at høre om sejre og nederlag omkring anlægget - men også med fine artikler, dokumentation, vejledninger og anmeldelser/tests. af materiel og tilbehør.

Jeg håber, at I snarest står med en løsning på lokaleproblemet.

--
Med venlig hilsen

Henrik

Mosebanen nr 69.

af Flemming, 1/2 2019, 23:22 (1872 dage siden) @ henho

Mange tak for indsatsen !

I fremstillede et magasin, der var rigig godt med en herlig blanding af beskrivelser - ikke bare fra Jeres egen andedam, selvom det altid har været underholdende, at høre om sejre og nederlag omkring anlægget - men også med fine artikler, dokumentation, vejledninger og anmeldelser/tests. af materiel og tilbehør.

Jeg håber, at I snarest står med en løsning på lokaleproblemet.

Hej Henrik

Mange tak for de pæne ord, der vil stadig komme anmeldelser, vejledninger, dokumentation og hvad vi nu ellers kan hitte på. Største forskelle vil være at de forskellige artikler vil komme så snart de er færdige, det vil bl.a. sige at nyhedsstoffet bliver meget mere aktuelt! Lige hvordan det vil udforme sig på hjemmesiden ved jeg ikke men det er der gode kræfter der arbejder på!!
Vi er allerede i gang med at afsøge Midtsjælland for muligheder med hensyn til egnede lokaler!
Bedste hilsner

Flemming

Mosebanen nr 69.

af Skott, 2/2 2019, 11:13 (1872 dage siden) @ Flemming

Hej Flemming
Vil også tilslutte mig Henriks rosende ord. Det er et fantastisk blad, I fremstiller og stiller gratis til rådighed for os andre, selvom det er af så professionel karakter, at I sagtens kunne tillade jer, at tage betaling for stoffet. Det er et virkelig fremragende materiale, I får lavet. Især er de historiske artikler spændende for mig, men også ombygnings- og forbedringsforslagene, der er kommet gennem årene, har jeg haft stor fornøjelse af at læse.

Håber, I snarligt får styr på lokalesituationen, og I ønskes alt mulig held og lykke hermed.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak