DWA Hobby / HobbyTrade 's fremtid....????

af Jan Bøgedal Slundt @, 18/12 2018, 20:55 (1948 dage siden)

:-)
Hej tognørder, hvad vil der ske' fremover med lokomotivproduktionen fra HobbyTrade, vil DWA overtage, eller bliver det kun småserier med vogne..?? eller..?? Har DWA forme/værktøjer til egentlig lokomotivproduktion, eller har vi nu "kun" Heljan & McK fremover..?
mvh.
Jan

DWA Hobby / hobby trades fremtid....????

af f.ormstrup ⌂, 18/12 2018, 21:25 (1948 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt
redigeret af f.ormstrup, 18/12 2018, 21:35

I første omgang småserier af spændende epoke II & III person og godsvogne. Flere af dem eksklusivt til DWA Hobbys maillistekunder.
Opbygget som hobby trades DO, FC, FE m.fl dvs. metalundervogn, pertinax/træ/?? til vognsiderne, plaststøbt tag & indmad hvor det er nødvendigt.

--
Mvh
Flemming Ormstrup
SVJMJK

DWA Hobby / hobby trades fremtid....????

af Skott, 18/12 2018, 23:18 (1948 dage siden) @ f.ormstrup

Og vil man tilmeldes deres mailingsliste, får man blot at vide, at siden ikke findes :(

DWA Hobby / HobbyTrade 's fremtid....????

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 18/12 2018, 23:13 (1948 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

:-)
Hej tognørder, hvad vil der ske' fremover med lokomotivproduktionen fra HobbyTrade, vil DWA overtage, eller bliver det kun småserier med vogne..?? eller..?? Har DWA forme/værktøjer til egentlig lokomotivproduktion, eller har vi nu "kun" Heljan & McK fremover..?
mvh.
Jan

Da er da en imponerende interesse du viser for dette ene danske firma.
Nogen speciel årsag til din store videbegærlighed ?

For kun 5 dage siden skrev en "klog mand" følgende visdomsord:

:-)
I stedet for at gætte om hvem der har hvad og hvorfor... så læn jer tilbage i stolen og se hvad der kommer fra hvem... vi kan alligevel hverken gøre fra eller til :-)
mvh
Jan

Men der er måske nogen der har hacket din konto på de få dage ;-)

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk

DWA Hobby / HobbyTrade 's fremtid....????

af Svend B J, 19/12 2018, 11:30 (1947 dage siden) @ Torben Z.

Så er der vist drillenisser på banen ......

[image]

--
Svend
[image]

DWA Hobby / HobbyTrade 's fremtid....????

af Jan Bøgedal Slundt @, 19/12 2018, 11:47 (1947 dage siden) @ Torben Z.

:-) Du har helt ret Torben, jeg læner mig tilbage og la' julefreden indfinde sig.

Det ville bare være lidt surt hvis HobbyTrade/DWA stoppede helt, jeg har da 12 lokomotiver fra dem, som jeg meget glad for.
Men som epoke IV kører skal jeg nok ikke forvente mere fra dem desværre :-(
God jul til alle
Jan

DWA Hobby / HobbyTrade 's fremtid....????

af Jan Bøgedal Slundt @, 19/12 2018, 13:10 (1947 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

:-) Nå det ser da ud til at den sidste MZ IV fra Hobbytrade er tæt på at være udsolgt i hvert fald i DC udgave, det er vist kun DWAHobby selv som har dem på lager... De var også længe ventet :-)
mvh.
Jan

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak