Lidt billeder fra DMJU udstillingen i Bramdrupdam 2016.

af Tonny Brandt Andersen, 3/4 2016, 22:40 (2917 dage siden) @ f.ormstrup

Jeg har ikke taget så mange billeder denne gang. Meget af tiden gik med at tale med en masse dejlige mennesker om vores fælles hobby. Jeg savnede Golden Spike, men jeg havde set på deres internetside, at de ikke var med, så det var ingen overraskelse. Jeg glæder mig til at se deres anlæg på en senere udstilling. Det jeg mest gik efter at fotografere denne gang, var udsnit af anlæg. Det er jo dejligt, at se hvad andre kommer med af idéer til landskab. Ikke at ting skal kopieres, men mere at de kan bearbejdes eller lægge til grund for helt andre idéer på eget anlæg. Dejligt at kunne komme ud og se hvordan andre gør tingene. Tak til DMJU, udstillere og handlende. Jeg ved der ligger et kæmpe arbejde bag sådan en udstilling - Flot arbejde!!

Ps. Et lille bjæf vil være, at cafeteriet kan gøre det bedre, hvis ellers rygtet var sandt. Der kunne jeg sagtens have lagt 100 kr. men rygtet sagde, at der kun var tarteletter og pølsemix at vælge imellem allerede to timer inde i åbningstiden lørdag, og da køen var lang, var vi 6 personer som fandt et andet spisested.

Her er nogle af mine billeder:

Hal 1:
[image]

Hal 1:
[image]

Hal 2:
[image]

ACME:
[image]

DMJU's formand på standen.
[image]

Garsdale Head:
[image]

Garsdale Head med skjult område:
[image]

[image]

[image]

Meget aktuelt en flygtninge by (godt tænkt).
[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

Jeg var specielt vild med dette. Jeg er selv ved at lægge skovbund i øjeblikket.
[image]

Dette faldt også lige i min smag.
[image]

[image]

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak