Drei dänische Ganoven
Så er der atter en dejlig nyhed fra den tyske producent Modellbahn Union: Drei dänische Ganoven - oversættelse vel næppe nødig? Der er tale om hele to sæt af disse legendariske personager - Egon, Benny og Kjeld. Det ene sæt viser dem i de typiske positurer som rangerpersonale i den orange traktor 57, det andet viser dem i mere 'civilt' antræk. Begge sæt kommer i H0-størrelsen, er 3D-printede og håndmalede med meget fine detaljer.
De kan ses på www.modellbahnunion.com under 'MU Exclusiv', derpå 'H0' og til sidst under 'Figuren' - eller se min omtale af dem på www.sporogbaner.dk eller på min Facebook-side.
OBS! Dette er ikke nogen salgsomtale, jeg har dem ikke til salg, så der må interesserede selv anskaffe dem.
Varenumrene er MU-H0-W99075 og MU-H0-W99076, og prisen ligger på omkring DKK 275,- pr. sæt. Dyrt - måske - men kig selv på dem og bedøm dem.
Med venlig hilsen,
Flemming Søeborg
P.S. Á propos salg, så har jeg stadig Bennys Chevrolet Bel Air på lager - og i den helt anden boldgade har jeg også Taarup-grønthøsteren "Kampmann" på lager. Ring/skriv for yderligere information - frisporet@frisporet.dk eller 26152550. Brug IKKE redaktion@sporogbaner.dk, da jeg pga. teknisk uheld er afskåret fra denne mail.