Lokomotivet, Sic transit gloria mundi, komplet OT
Er det en redegørelse ala denne du ønsker?
https://www.yumpu.com/da/document/read/5936808/kommentarer-til-dsb-litra-r-h-og-s-model...
Nu du selv henviser til denne ”anmeldelse” af min egen R, H og S bog, er det netop eksemplet på en anmeldelse, der lige netop beskriver det jeg mente før, at du selv skriver. En der aldrig har skrevet en bog og dermed lavet fejl, men bliver anmelder af andres udgivelser. Og her netop påpeger, hvad han mener at jeg burde have skrevet i stedet og hvordan, hvilke kildematerialer jeg skulle anvende som grundlag, min tilgang til materialet og sidst forlanger, at jeg skulle udgive hans anmeldelse. Ellers ville han gå andet steds.
Og da det jo var vigtigt for anmelderen at få sit skrift ud, fik han i stedet en – der nok ikke ligefrem holdt af bladet Lokomotivet - til at lægge spalteplads til.Gav en dyb foragt for både anmelder og ham der lagde spalteplads til.
"Når der nu åbenbart er mange fejl, ”Artiklen om Prototypen er smækfyldt med fejl og mangler..., IC 164 bliver til 64...”, ville det da klæde dommeren, at meddele disse til forfatteren, sekundært alternativt her på siden, således at køberne af udgivelsen kan blive delagtiggjort i fejlene og foretage ”pen og blæk rettelser” i eget eksemplar."
Men det gælder åbenbart ikke dine "værker"...?
PS: MY'erne blev ikke omlitreret til MV, da de stoppede med at køre persontog!