Hornby?

af Oliver Løvgard, Ballerup, 10/11 2025, 07:39 (217 dage siden) @ bygger01

Det med moms og told er, fordi du har handlet med en forretning, der ikke har orden i hans "regnskab".

Forretningen skulle have opkrævet DK moms af det "nøgne" beløb uden UK moms, og så aflevere det DK moms på den rigtige måde.

Og hvis beløbet var under 150,- €, så var det uden moms & told + omkostninger.


Øh? https://toldst.dk/borger/internethandel/internethandel-uden-for-eu
Alle varer, der er købt i lande uden for EU, skal du også betale dansk moms af.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Hornby? - Jan8800DK, 7/11 2025, 18:18 [*]
    • Hornby? - FS1954, 7/11 2025, 21:00
      • Hornby? - bygger01, 7/11 2025, 23:36
        • Hornby? - FS1954, 8/11 2025, 21:38
          • Hornby? - bygger01, 9/11 2025, 19:38
            • Hornby? - Oliver Løvgard, 10/11 2025, 07:39
              • Hornby? - bygger01, 10/11 2025, 20:36
                • Hornby? - Steff, 10/11 2025, 22:23
                  • Hornby? - bygger01, 11/11 2025, 00:06
                  • Hornby? - FS1954, 12/11 2025, 19:06
        • Hornby? - Thomas Hansen, 11/11 2025, 14:06
          • Hornby? - bygger01, 11/11 2025, 17:04
            • Hornby? - Steff, 11/11 2025, 20:22
            • Hornby? - Thomas Hansen, 12/11 2025, 13:27
      • Hornby? - Jan8800DK, 8/11 2025, 16:38
        • Hornby? - Jan8800DK, 8/11 2025, 17:53
    • Hornby? - Thomas Hansen, 12/11 2025, 13:31
      • Hornby? - Jan8800DK, 12/11 2025, 15:15

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak