Messing
HI Ulrik
Jeg vil helst bygge modeller i messing/nysølv, hvis muligt. Jeg startede med at lave modeller ud af 0.5 mm halvhård messing skære det ud med en "løvsav" og lodde det sammen i 1960'erne. Idag nyder jeg at bygge f.eks. Freja's ætsede byggesæt, hvor jeg har flere der skal bygges. Nyder din facebook side. Selvfølgelig bygger jeg ogsaa i plastik, hvis det kræves for at faa en speciel vogn.
Bedste hilsener
Niels
(Down Under)