Messing

af Niels Kroyer, Perth, Western Australia, 19/8 2025, 04:08 (298 dage siden) @ UTJ

HI Ulrik
Jeg vil helst bygge modeller i messing/nysølv, hvis muligt. Jeg startede med at lave modeller ud af 0.5 mm halvhård messing skære det ud med en "løvsav" og lodde det sammen i 1960'erne. Idag nyder jeg at bygge f.eks. Freja's ætsede byggesæt, hvor jeg har flere der skal bygges. Nyder din facebook side. Selvfølgelig bygger jeg ogsaa i plastik, hvis det kræves for at faa en speciel vogn.
Bedste hilsener
Niels
(Down Under)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Messing - UTJ, 17/8 2025, 10:17 [*]
    • Messing - okhansen, 17/8 2025, 10:42
      • Messing - UTJ, 17/8 2025, 10:56
        • Messing - Josax1978, 17/8 2025, 20:24
          • Messing - UTJ, 18/8 2025, 09:11
            • Messing - Niels Kroyer, 19/8 2025, 04:08

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak