Messing
Men jeg synes det er evigt fascinerende med dem der kan lave næsten hvad som helst i messing.
Nu er jeg allerede medlem af din Facebook gruppe, hvor jeg mest kommer til at bidrage med mine 3D tegninger og 3D print, hvor jeg lidt bedre kan være med.
Jeg er sådan set heller ikke "messingbygger", men til nogle dele og til nogle forbilleder er det et eminent materiale. Og 3D print er med sikkerhed relevant til mange ting. Jeg er dog ikke nået til 3D-design, men det kommer nok også på et tidspunkt - sløv i optrækket...... Min erfaring er at man også helst skal turde begive sig væk fra skærmen og kunne noget i hånden, da jeg ser for mange designede projekter ikke blive til andet end en skærmtegning, sikkert fordi der altid "mangler et eller andet" eller man måske blot er fornøjet med processen. Pointen er blot at det hjælper på alle fronter, når der også kommer noget konkret frem man kan nyde, også når skærmen er slukket og man befinder sig i den virkelighed skærmen prøver at suge folk væk fra. Og jo, dine frembringelser nærlæser jeg med fornøjelse.
--
ئۇلغىك