Messing

af okhansen, 17/8 2025, 10:42 (294 dage siden) @ UTJ

Spændende.
Jeg har aldrig rigtigt selv haft mod på at kaste mig ud i messing. Dels ved jeg så godt som intet om at arbejde i metal, dels har jeg kun begrænset erfaring med at lodde, og det er mest elektronik.

Men jeg synes det er evigt fascinerende med dem der kan lave næsten hvad som helst i messing.
Nu er jeg allerede medlem af din Facebook gruppe, hvor jeg mest kommer til at bidrage med mine 3D tegninger og 3D print, hvor jeg lidt bedre kan være med.

Mvh. Ole


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Messing - UTJ, 17/8 2025, 10:17 [*]
    • Messing - okhansen, 17/8 2025, 10:42
      • Messing - UTJ, 17/8 2025, 10:56
        • Messing - Josax1978, 17/8 2025, 20:24
          • Messing - UTJ, 18/8 2025, 09:11
            • Messing - Niels Kroyer, 19/8 2025, 04:08

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak