Provianttoget - det hvide tog - er ankommet til Mdt. Kn.

af bygger01, Herning, 11/8 2025, 20:53 (307 dage siden) @ Steff

Alt det forstå jeg godt, og jeg synes, at det er stort, at du utrættelig fortsætter med at vise og fortælle, hvad man kan opnå ved at lege med noget, der er ca. dobbelt så stort, som der hvor jeg er.

Så mit indlæg var blot for at fremhæve at en bruger, hvis innitialer begynder med M, pludselig kunne få sit indlæg fjernet, fordi han måske var blevet lidt træt af det med baby'er ....

Så det var blot det !

Men, at du har taget mit navn - Steff - som jeg gennem mit hele arbejdsliv har heddet og kaldt, er det er en anden sag .....

--
Jørgen Steffensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak