Provianttoget - det hvide tog - er ankommet til Mdt. Kn.

af bygger01, Herning, 10/8 2025, 08:57 (308 dage siden) @ Steff

I de 3 vogne er der kød- & mælkeprodukter, og indlægget, der fik lov til forsvinde, manglede noget med baby’er !

Dine vogne hører til en periode, hvor baby’er brugte stofbleer - et bomuldsprodukt - som blev solgt unbranded, så jeg tror, at der blev henvist til noget, der var den anden del skala og sikkert en "væske" ……..

Hvis dine vogne havde været meget nyere & længere, kunne det let være disse syntetiske og højteknologiske erstatninger for bomulden, for nu bliver der også brugt penge på branding.

Og så ville vi også været kommet frem til, at ham med indlægget kunne ment noget til baby’er og mennesker i den anden del af aldersgruppen = os gamle, som leger modeltog !

Hvordan mon en sådan reklamevogn, så ville se ud fra Märklin !

--
Jørgen Steffensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak