Nye bananvogne fra ACME

af kka-dk, 12/11 2021, 10:58 (1279 dage siden) @ kka-dk

Tak for svar, allesammen.

Nu har jeg fået bekræftet, at det tilsyneladende er alle vognene, der i varierende omfang lider af det. Og ja, man burde jo sende dem tilbage, så producenterne kan lære det, men:

1) Det hjælper jo ikke - vognene skal nok blive solgt alligevel, og det er de færreste, der returnerer dem
2) Det får jeg jo ikke den Sgns-vogn, jeg har glædet mig til i over 20 år, ud af

Og så er det i øvrigt ikke første gang det er sket på markedet, pudsigt nok med nogenlunde samme vogntype.

Nå, jeg prøvede en helt tredje ting efter moden overvejelse: Ind i ovnen på 50 grader i fem-ti minutter. Derefter var plasten let bøjelig (og føjelig :-P ), men ikke decideret blød, og holder den form man bukker den i, efterfølgende. Men hold øje med den imens!

Mvh. Klaus K

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Frygt og fascination

Frygt og fascination
Pris 250 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak