Nye bananvogne fra ACME

af Svend B J, 9/11 2021, 17:36 (893 dage siden) @ kka-dk

En af mine har været pakket forkert/forskubbet helt ud til højre så pufferne blev trykket ned i den ene ende så det kun var en "halv bananvogn". Vognen på billedet ser også kun ud til at være "banan" i højre side. Det første der skal gøres, fjern flamingostykket under vognen (og smid det væk) så retter det sig.


Tak, men det er desværre ikke kun i den ene side, som det ses her ved de røde rammer. Og det hjælper som skrevet kun en lille smule at sætte dem i "normalstilling" på anlægget. Nå, jeg giver dem et par dage til at rette sig op.
[image]

Men det ændrer jo ikke på at det er noget suspekt at det var alle fire, og vægten ændrer sig nok heller ikke ;-)

Mvh. Klaus K.

Jeg tror ikke de retter sig op af sig selv, for der er noget der spænder et eller flere steder. Hvis man er modig - det var jeg - forsøger man at "vrikke" undervognen tilbage til "en vandret normalstilling". Hos mig lykkedes det, men det knagede en del under operationen. Intet gik dog (heldigvis) i stykker - denne gang.

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak