McK MT

af Gerhard V., 13/10 2021, 21:51 (925 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Med mindre at HobbyTrade for få år siden tænkte i samme økonomiske baner. HobbyTrade havde så blot den fordel, at der ikke få år tidligere var lavet en serie fabriksproducerede MT-modeller af god standard.

Ja, det stemmer naturligvis, men den er jo for længe helt udgaet (jeg har selv købt mit HT-MT hos en tysk forhandler som faktisk ligger ganske i nærheten og som havde kun en AC-udgave tilbage, som jeg ombyggede uden problemer, men som var faktisk et af de sidste MT'er på markedet overhoved) og et andet spørgsmål er: hvor mange MT har en normal MJer behov for? Hvis man har allerede købt en HT 152 og er ikke villig at ersætte den grundet bedre detailler og mere moderne udstyr angående lys og lyd (hvilket ville betyde at man kan ersætte den med samme nummer) så kan man købe en 163, som leveres også i udleveringsudgave hvis jeg forstår mcks hjemmeside korrekt. Det giver kun en del problemer om man vil ha et lok fra før 1960. Hvor Mange MT'er kan man bruge på samme anlægget? Det måste være en ganske stor bane for at have behov for tre MT'er, ikke?

Venlig hilsen

Gerhard.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak