Dekas: Privatbane Q-vogne

af Morten Flindt Larsen, København K, 9/10 2021, 00:25 (902 dage siden) @ Svend B J

[image]

Det ser jo særdeles lovende ud, og Dekas har også været så hensynsfulde, at vognnumrene ikke er de samme som vognnumrene på tidligere HobbyTrade-modeller af samme vogntype, som nogle har brugt tid og kræfter på at opgradere og forbedre på. Det kunne McK måske lære noget af med deres MT 152, som har samme driftsnummer som en tidligere HobbyTrade-MT. Den havde jeg i forvejen liggende i mit styringssystem, som bygger på driftsnumre. Havde Mck valgt et driftsnummer, som ikke var "optaget", havde de kunnet sælge mig ikke kun én (MT 163) men to MT'ere. Men det må de jo om...

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Lemvigbanen 1879-1899-1999

Lemvigbanen 1879-1899-1999
Pris 278 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak