Hobbytrades D-maskine

af sorensen_dk @, torsdag 24. oktober, 2019, 20:51 (27 dage siden) @ nb

Har haft en D i AC udgave liggende alt for længe i æsken, og konkluderede, at der nu var en anledning til at pakke den ud...

Lige ud-af-æsken med LopPilot V3.0 fabriksindstilling, ikke tilkørt, men efter 10 minutters opvarmning, trak den fint fem nyere Märklin bogie personvogne op ad en godt 2% stigning uden problemer. Rundt i 360mm radius med reduceret stigning var der heller ingen problemer.

Jeg har ingen anelse om parametrene, men den kørte med "inerti" og på det stejleste stykke var min 6021 på max., men jeg fornemmede ikke at "hardwaren" var presset helt ud, den lød sund, og summede afsted.

Jeg tror der er et andet problem med din maskine, og jeg konstaterede faktisk, at ved ægte AC sneglede den sig af sted, som om der er noget galt med styringen når den autodetekterer AC.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen