Sporskiftet

af peterw, 6/10 2019, 18:16 (1661 dage siden) @ Claus E. Hansen

Uundværlige er der nu ingen der er.

Godt ord igen, men jeg ville personligt godt nok savne signalposten, sporskiftet og begge jernbanen sites hvis de for alvor forsvandt!

Facebook går i dag ind og tager meget over også. Der sker faktisk temmelig meget derinde også i nogen af grupperne. Og der er faktisk også ofte fotos fra meget gennemførte hjemmeanlæg og modeller.

Der er også noget at se på ja, men jeg har svært ved at se at de grupper jeg er med derinde pt. kan erstatte den solide base af viden der er opbygget på de “gammeldags” sites. Jeg synes det er tæt på umuligt at finde “det der gode Facebook indlæg” igen hvis det ikke røg på min liste over gemte indlæg.

Det er muligvis bare mig, men fornemmelsen er også at der kan tages nogle lidt mere seriøse debatter “herude” end “derinde”.
:-)

Mvh
Peter


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak