TKVJ godsvognsfarver

af Morten Flindt, 27/5 2019, 01:47 (1767 dage siden) @ Olaf Skov
redigeret af Morten Flindt, 27/5 2019, 01:50

Jeg har ikke haft nogen andel i Brawa modellen. Desværre forlyder det nu at de har korrigeret farven efter henvendelse fra såkaldte eksperter i Danmark, hvem det så end er. Farven så ellers ud til at være korrekt. Når man læser i dette forum” Det forsøges at få Brawa til at give deres TKVJ vogn den rigtige røde farve. Om det lykkes må tiden vise. Det forlyder vognene var engelsk røde, men hvorvidt det passer synes lidt uklart”. Hvad er det man vil rådgive om, når man åbenbart intet ved? SUK. Forhåbentlig står Brawas rådgiver frem og ikke blot holder sig anonym. Og lad os så håbe vi får en korrekt vogn.

P.S.
Når du forsøger at citere andre i dette her forum, så bedes du venligst gøre det korrekt og ikke fordreje, hvad der faktisk er blevet skrevet. Jeg skrev: "Til gengæld forsøges det "i kulisserne" at afklare og få Brawa til at give deres TKVJ-vogn den rigtige røde farve. Om det lykkes, må tiden vise. Det forlyder, at vognene var "engelskrøde", men hvorvidt det passer synes lidt uklart."

Der er således ikke tale om, at nogen har ville rådgive om noget, som de intet ved vidste om, som du fordrejer min tekst til. Der var tale om, at man ville søge at afklare farverne og derefter få Brawa til at give modellen den korrekte farve. Det er da beklageligt, at forsøget på afklaring åbenbart mislykkedes og at Brawa derfor ikke har fået opgivet de RAL-farver, som du angiver i din bog, men det er ikke det samme som, at forsøget på afklaring ikke er blevet gjort, som du ved din udeladelse af teksten herom påstår med dit citat. Nu fik du så en kort stund, hvor du kunne sige SUK og pudse glorie med din citat-fordrejning. Hvis du sidder og er meget stille og lytter intenst, så er jeg dog ret sikker på, at du vil kunne høre, at i hvert fald jeg griner af dig.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak