Godt nyt fra Sundborg - også på YouTube

af Svend B J, 24/12 2017, 09:22 (2286 dage siden) @ Søndenfjords
redigeret af Svend B J, 24/12 2017, 09:26

Citeret fra Sundborg side:

"Nåja, én ting mere. Jeg agter at eksperimentere lidt med levende billeder. Jeg har oprettet en YouTube kanal og har tænkt mig at lægge lidt filmstumper ud på nettet engang imellem. Det bliver ikke helt det samme materiale, der kommer til at ligge på bloggen og på YouTube, for jeg har på fornemmelsen, at de to medier kan forskellige ting: Bloggen er formentlig bedre til baggrundsstoffet, mens billeder vel er bedre til at vise arbejdsmetoder og udpakning af nye modeller og den slags. Vi får se – ”like and subscibe”, som de siger i de kredse. Jeg tror jeg vil lave YouTube kanalen på engelsk, mens bloggen for størstedelens vedkommende forbliver på dansk.
Det første lille for-sjov eksperiment på YouTube". 

https://www.youtube.com/watch?v=Ad5UXevFq1k

--
Svend
[image]

Godt nyt fra Sundborg - også på YouTube

af bygger01, Herning, 26/12 2017, 21:13 (2283 dage siden) @ Svend B J

Ja det er godt nyt ...........

--
Jørgen Steffensen

Avatar

Godt nyt fra Sundborg

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 27/12 2017, 18:08 (2283 dage siden) @ Søndenfjords

Det er i sandhed godt nyt.
Jeg ser især frem til at læse om nye bygninger/byggeprojekter til Sundborg og omegn - jeg har fået meget inspiration af at se, hvordan "tyske katalogvarer" bliver forvandlet til unikke modeller med et umiskendeligt dansk udseende.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Jernbanebøger

Det sidste tog - En fortælling om nattoget

Det sidste tog - En fortælling om nattoget
Pris 185 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak