Hjemmefusk

af langelandsbane, 23/10 2011, 01:17 (4563 dage siden)

Hejsa

Tænkte på at lave en tråd, hvor man kunne vise billeder, af noget af det materiel, man selv har lavet, eller ombygget.

Personligt syntes jeg det er sjovt at se, og til god inspiration :-)

Selv har jeg dog ikke den store bygge erfaring, men roder lidt med SB B 11, på basis af en Roco vogn, fra et start sæt.

Husk på jeg er nybegynder ;-)

[image]

[image]
Et slags før og efter foto.

Siden har jeg så skrottet den "ende" der er vist på billederne, var simpelthen ikke tilfreds med vinduerne.

Idag er begge ender lavet, hvis der er interresse, må jeg tage nogle nye billeder:-)

Hjemmefusk

af Søren Villumsen, 23/10 2011, 09:25 (4562 dage siden) @ langelandsbane

Hej

Spændende projekt du har gang i. Har selv ombygget mange af disse roco vogne.

Vis endelig flere billeder efterhånden som du kommer videre med vognen.

Fortsat god weekend,

Søren Villumsen, Odder

Hjemmefusk

af Søren Villumsen, 24/11 2011, 20:10 (4530 dage siden) @ Søren Villumsen

Hej

Så har jeg endelig fået taget et billede af nogle af de vogne som jeg har ombygget på basis af Roco 44223 m.fl.

[image]

Vognene er HHJ C25, C26, C27, C29 og Ce30

Venlig hilsen

Søren Villumsen, Odder

Personvogne fra Odderbanen

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 25/11 2011, 00:18 (4530 dage siden) @ Søren Villumsen

Så har jeg endelig fået taget et billede af nogle af de vogne som jeg har ombygget på basis af Roco 44223 m.fl.
Vognene er HHJ C25, C26, C27, C29 og Ce30

Nydeligt - men du må se at få gjort noget ved det spor. ;-)
Kan du evt. beskrive en af ombygningerne lidt mere detaljeret?

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Personvogne fra Odderbanen

af Torben Villumsen, 27/11 2011, 20:59 (4527 dage siden) @ Tommy Nilsson

Rigtige mænd kører på Märklin m-skinner ;-) ;-)

Personvogne fra Odderbanen

af Svend B J, 27/11 2011, 21:46 (4527 dage siden) @ Torben Villumsen

Rigtige mænd kører på Märklin m-skinner ;-) ;-)