Er der nogen som vil anmelde hobbymessen i Rødovre..?

af Jan Bøgedal Slundt @, 4/3 2017, 22:38 (2581 dage siden)

:-)

Er der nogen som vil anmelde hobbymessen i Rødovre..?

af re20000, 4/3 2017, 23:03 (2581 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

:-)

Hvad har de da gjort?
:-)

Nold

Er der nogen som vil anmelde hobbymessen i Rødovre..?

af Jan Bøgedal Slundt @, 4/3 2017, 23:35 (2581 dage siden) @ re20000

Ikke noget strafbart så vidt jeg ved :-) nej jeg var selv forhindret, så jeg ville bare høre hvad jeg var gået glip af

Jan

Anmeldelse af hobbymessen i Rødovre

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 5/3 2017, 08:29 (2580 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

Der er mange gode tilbud hos forhandlerne.

Den store nyhed er jo Y-toget. Jeg fik desværre ikke billede af den, men den ser meget fin ud med motoren helt skjult i undervognen.

Der er også en prototype af MR-toget fra McK.

[image]

Der er ikke så mange dog toganlæg det er mest forhandelre.

Men et af de "faste" anlæg er Foreningens Togets modulanlæg. Vi opstiller med cirka 40 moduler.

[image]

Anmeldelse af hobbymessen i Rødovre

af ئۇلغىك, 5/3 2017, 09:00 (2580 dage siden) @ HenrikPS

Tak - kunne være interessant at de er frontfoto af MR-toget. Det vil være dejligt at se billeder af fronten, da den er vigtigt for modellen helhedsindtryk. Blot det, at sidevinduerne nu har den rigtige størrelse betyder meget.

:-P

MR og Lynnette på Hobbymessen i Rødovrehallen

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 5/3 2017, 15:35 (2580 dage siden) @ ئۇلغىك

Her er nogle billeder af MR og Lynnette i Rødovrehallen.

[image]
Gribsovsbanens Y-tog.

[image]

[image]
MR-toget er endnu en prototype. Det bliver spændende når den kommer.

[image]

MR og Lynnette på Hobbymessen i Rødovrehallen

af ئۇلغىك, 5/3 2017, 18:20 (2580 dage siden) @ HenrikPS

Tusind tak - godt med gode modeller af de helt almindelige tog fra 80'erne og 90'erne. Hvis du skulle have taget endnu flere billeder, må der gerne deles mere ;-)

MR og Lynnette på Hobbymessen i Rødovrehallen

af Bent Larsen, 5/3 2017, 21:44 (2580 dage siden) @ ئۇلغىك

Hej
De nyheder jeg fik på messen er at McKs serie af ME som kommer til sommer, har hjul med nyt profil på AC udgaven, og at Ardelt har problemer både i englænderne på Märklin K og C skinner. Det med C skinner har jeg ikke hørt før, alt hvad jeg har læst er " ingen problemer kører fint gennem alle skifter". Der var en nyhed mere jeg ikke havde set før, Heljan sælger batteri tog der kører på plast skinner. Ellers var alt stille og roligt vi gik ikke og faldt over hinanden.
vh
Bent Larsen

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak