Absolut OT i krigen for og imod det ene eller det andet.

af Steff, 21/2 2017, 17:31 (2592 dage siden)

Go´aften

[image]
Kan ikke lade være. Udgivet af en klub på Sydsjælland, hvor man meget flittigt kører LGB, nok mest når der festligholdes årstidsbestemt arrangement.
Personen på tegningen er dog ikke fra omtalte klub, men minder mig lidt om en, der futter og farer afsted her på siden:-) :-) .

Med venlig hilsen og håbet om et lille smil:-D

Steffen Dresler

Absolut OT / hvad betyder det

af bygger01, Herning, 22/2 2017, 09:13 (2592 dage siden) @ Steff

Har prøvet at google det, men intet godt svar.

Er det OT noget med et navn på en "futter".

Absolut OT / hvad betyder det

af Peter Frederiksen @, 22/2 2017, 10:05 (2592 dage siden) @ bygger01

OT er en forkortelse for "Off topic", altså udenfor emnet.

Bruges når man pludselig tager et andet emne op end diskussionen egentlig startede med.

Absolut OT / hvad betyder det

af bygger01, Herning, 22/2 2017, 13:03 (2592 dage siden) @ Peter Frederiksen

Tak
Man skal lære så længe man lever, og så må jeg håbe, at jeg kan huske det !

Avatar

Absolut OT i krigen for og imod det ene eller det andet.

af Futfar, Kajerød, 22/2 2017, 19:14 (2591 dage siden) @ Steff

Og herfra ligeså meget OT, og så alligevel :-P. Fra een gammel/tidligere Major til en anden.
Jeg er nu ikke hverken Märklinist, eller skabs-do, men jeg vedkender mig dog, at jeg kører 3-leder, men kun en meget lille %-del af mit rullende materiel, er fra Märklin, og mine "styregrejer", er da så også UB II og ECOS. Så jeg håber på tilgivelse:-D.
Det er da en fin tegning du sender, og det var jo ikke svært at gennemskue hvem du hentyder til, meen du skal nok lige ha' verificeret dine sigtemidler:-P :-P.
Dit vid, og din helt fine humor, grænser til det okkulte, og det er vi jo mange der nyder godt af. Hvis du spørger Niels Munck, og undertegnede, så må vi nok mene - at du, selvom du har været fung. CH FSN VÆR, ikke er rigtig FLV Major:-D :-D :-D.

Men, igen stærkt OT, jeg håber ikke at forums øvrige brugere tager dette indlæg ilde op, for det er sendt i bedste mening, og for sjov. Og det bør der vel også være plads til, i disse, for vort land, så trange tider :-P.

--
Med venlig hilsen
Futfar.

Absolut OT i krigen for og imod det ene eller det andet.

af Steff, 22/2 2017, 19:25 (2591 dage siden) @ Futfar

Hej!

Da jeg så tegningen - de har faktisk udgivet et helt hæfte de gode mennesker på Sydsjælland - kom jeg til at tænke på et skilt på ved den kombinerede jernbane/bil udstilling ved PRORA du så pænt spurgte til om jeg kendte? Og så var vejen jo ikke så lang, vel;-)

Ha en eller god resterende aften, hyggeligt at du var med.

Med venlig hilsen

Steffen Dresler

Absolut OT i krigen for og imod det ene eller det andet.

af Peer Pedersen @, Frederiksværk, 25/2 2017, 05:10 (2589 dage siden) @ Steff

[image]

OT: Dette billede fik jeg af en lokomotivfører i 1970 da jeg sad som tjenestefordeler på GB. Forhåbentlig var det ikke personligt ment.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak