McK modeller status

af Nordexpress, 20/5 2016, 16:15 (2891 dage siden)

kan erfares på firmaets hjemmeside

McK nyheder

Konkurrence budskaberne synes at blive forøget!

McK modeller status

af Bent Larsen, 20/5 2016, 17:31 (2891 dage siden) @ Nordexpress

Hej
Den med de " gule " vogne er jeg ikke helt med på, er der andre end BD der har gule vogne og er der andre producenter der laver gule vogne.
vh
Bent Larsen

McK modeller status

af peterw, 23/5 2016, 21:35 (2888 dage siden) @ Bent Larsen

Den med de " gule " vogne er jeg ikke helt med på, er der andre end BD der har gule vogne og er der andre producenter der laver gule vogne.

Ovre på sporskiftet har der været gættet på at "gul" mest går på indpakningen og evt. er en henvisning til Brawa's "bud" på de "lange" Carlsberg vogne... :-)

Peter

McK modeller status

af Bent Larsen, 24/5 2016, 08:59 (2887 dage siden) @ peterw

Hej
Det med indpakningen , det lyder helt rigtigt, jeg tænkte på om det havde noget med den gule stribe på førsteklasses vogne, men det er godsvogne der bliver skrevet om.
vh
Bent Larsen

McK modeller status

af Svend B J, 24/5 2016, 15:54 (2887 dage siden) @ peterw
redigeret af Svend B J, 24/5 2016, 15:59

Den med de " gule " vogne er jeg ikke helt med på, er der andre end BD der har gule vogne og er der andre producenter der laver gule vogne.


Ovre på sporskiftet har der været gættet på at "gul" mest går på indpakningen og evt. er en henvisning til Brawa's "bud" på de "lange" Carlsberg vogne... :-)

Det vil slå to fluer med ét smæk: At vi får en eftertragtet vogn til modelbanen og en "hilsen" til Brawa om hvem der er i stand til at frembringe de mest korrekte danske vogne.

[image]

[image]

--
Svend
[image]

McK modeller status

af UTJ, 24/5 2016, 17:13 (2887 dage siden) @ Svend B J

Det vil slå to fluer med ét smæk: At vi får en eftertragtet vogn til modelbanen og en "hilsen" til Brawa om hvem der er i stand til at frembringe de mest korrekte danske vogne.

Men jeg tror nu ikke at Brawa ser denne 'hilsen', saa hvis det er formaalet er det nok spildte kraefter. Men med et godt paatryk vil det vaere en fin model - ingen tvivl om det.

McK modeller status

af Morten Flindt Larsen, København K, 25/5 2016, 09:52 (2886 dage siden) @ Bent Larsen

Den med de " gule " vogne er jeg ikke helt med på, er der andre end BD der har gule vogne og er der andre producenter der laver gule vogne.

Ja, DSB litra P.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak