Gæt et modelbaneanlæg

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 26/9 2011, 13:10 (4567 dage siden)
redigeret af Tommy Nilsson, 27/9 2011, 12:40

På hvilket anlæg triller disse to DSB Specialvogne rundt?

<slettet>

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Gæt et modelbaneanlæg

af UTJ, 26/9 2011, 17:35 (4567 dage siden) @ Tommy Nilsson
redigeret af Tommy Nilsson, 27/9 2011, 12:41

På hvilket anlæg triller disse to DSB Specialvogne rundt?

<slettet>

Det er nok ikke Næstved! Mon ikke det er i Albertslund - der hvor hjemmebyggede vogne holder til :-D

Gæt et modelbaneanlæg

af Flemming, 26/9 2011, 20:19 (4567 dage siden) @ UTJ

Hej Tommy

Jeg tror måske du tager fusen på os, for det ligner PU vogne bygget af Claus Jensen til Lokomotivet, så.....

Gode hilsner

Flemming

Gæt et modelbaneanlæg

af Svend B J, 26/9 2011, 21:00 (4567 dage siden) @ Flemming

Jeg tror måske du tager fusen på os, for det ligner PU vogne bygget af Claus Jensen til Lokomotivet, så.....

Vi det sige at vi er i Næstved ????????
I givet fald: Hvem har så taget billedet?

--
Svend
[image]

Gæt et modelbaneanlæg

af Flemming, 26/9 2011, 23:21 (4567 dage siden) @ Svend B J

Jeg tror måske du tager fusen på os, for det ligner PU vogne bygget af Claus Jensen til Lokomotivet, så.....


Vi det sige at vi er i Næstved ????????
I givet fald: Hvem har så taget billedet?

Hej Svend
Det ved jeg ikke, men øverste foto viser en ombygget Trix vogn med nye døre og detaljer af pap, det nederste en vognkasse bygget helt i pap det er jeg ret sikker på og der var en byggebeskrivelse i lokomotivet af begge vogne. det var dengang det kom i A5 format og DET er jo et par dage siden - må en vis person tage mig om jeg tager fejl. Jeg ved også at en stor del af Claus`s modeller er blevet solgt og spredt for vide vinde, Skulle det måske være Sdr park modelbaneklub, det skulle ikke undre mig hvis en vis Hr. Frost var ejer af vognene. Tommy bryd sammen og tilstå!

Gode hilsner

Flemming

Gæt et modelbaneanlæg

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 27/9 2011, 12:40 (4566 dage siden) @ Flemming

Lol - Jeg har lige opdaget en alvorlig fejl...
De to specialvognsbilleder lå i samme mappe som en stribe billeder fra MJK Stationsbyen så derfor antog jeg, at billederne stammede derfra. Nu har jeg checket en eksta gang og det viser sig, at billederne har samme dato som den stribe billeder jeg optog i Næstved to måneder senere. For en sikkerheds skyld, har jeg slettet billederne igen...

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Gæt et modelbaneanlæg

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 27/9 2011, 17:19 (4566 dage siden) @ Tommy Nilsson

det viser sig, at billederne har samme dato som den stribe billeder jeg optog i Næstved to måneder senere.

Nå ja, dem må du jo ikke vise ...

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak