Heljan Y tog

af Bent Larsen, 3/3 2015, 21:48 (3313 dage siden)

Hej
Er der nogen i dette forum der ved hvorfor Heljans Y tog har allo rammer rundt om vinduerne, når man i Jernbanen dk database kan se på billederne at de har sorte gummilister
vh
Bent Larsen.

Avatar

Heljan Y tog

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 4/3 2015, 00:12 (3312 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Er der nogen i dette forum der ved hvorfor Heljans Y tog har allo rammer rundt om vinduerne, når man i Jernbanen dk database kan se på billederne at de har sorte gummilister
vh
Bent Larsen.

Mon ikke nok at vinduerne får sort påtryk, henholdsvis chrompåtryk, på rammerne på de vinduer der skal have det ? :-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Heljan Y tog

af Tonny Andersen, 4/3 2015, 01:01 (3312 dage siden) @ Bent Larsen

Har du et link til billeder af Heljan's færdigmalede Y-tog?
Jeg har kun kunne finde billeder af den ikke færdiggjorte prøve som var med på valbymessen.

Heljan Y tog

af Bent Larsen, 4/3 2015, 09:09 (3312 dage siden) @ Tonny Andersen

Hej
Jeg har også kun set dem i Valbyhallen, vi må så vente og se det færdige Y tog.
vh
Bent Larsen

Heljan Y tog

af peterw, 4/3 2015, 23:31 (3312 dage siden) @ Bent Larsen

Jeg har også kun set dem i Valbyhallen, vi må så vente og se det færdige Y tog.

Alternativt kan du jo skrive til Heljan? Hvis der er noget om din bekymring ville de da være rart evt. at få det rettet inden den endelige version "går i trykken"?

UTJ som rådgiver Heljan i forskellige sammenhænge er bruger her på Signalposten, vi kan jo håbe at han læser med og tager aktion om nødvendigt? :)

Mvh,

Peter

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak