Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af Svend B J, 15/1 2015, 13:31 (3382 dage siden) @ Claus E. Hansen

Bemærk figurerne der bevæger sig og katten der bliver skældt ud til sidst i filmen ....:-D

--
Svend
[image]

Avatar

Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 15/1 2015, 15:17 (3382 dage siden) @ Svend B J

Bemærk figurerne der bevæger sig og katten der bliver skældt ud til sidst i filmen ....:-D

Jep, der er udført et godt stykke klippearbejde og PhotoShopping i filmen fra dette flotte anlæg.
Skalamæssigt falder katten ganske vist en smule udenfor - men at husets firbenede hersker udser sig et godt sovested på ens anlæg er vel den risiko man må løbe, når man har valgt at have kat :-)
At tage en tur til Wilseleda må vel primært kunne anbefales til folk med en veludviklet stedsans ?. ;-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af UTJ, 15/1 2015, 15:52 (3382 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Der skal da indrettes en plads til eventuel huskat på ethvert modelbaneanlæg - også på anlæg med Frederikshavn som forbillede.

Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af Lars Møller Jensen, 15/1 2015, 17:29 (3382 dage siden) @ UTJ

Hej

Det var kattens, flot anlæg og fin film, der er lagt noget arbejde på begge dele.
Da jeg var barn gik min kat pænt ad vejene, men faldt over luftledningen når den hoppede ned fra banen.
Udskældningen af katten i filmen lyder som var den taget fra Emil i Lönneberga.
Han boede som bekendt i Katthult.

Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.

Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af Jesper Reinfeldt, 16/1 2015, 14:42 (3381 dage siden) @ Svend B J

Hej.
Jeg havde fornøjelsen af, at være inviteret til mødet i Nr. Sandby i oktober sidste år. Det var en rigtig god oplevelse og meget hyggeligt. Edensky-anlægget var sat op og det er rigtig godt lavet og udtænkt. I det hele taget er de modeller der blev vist, af en meget høj kvalitet. Der er meget selvbyg og det trives åbenbart godt i Sverige og heldigvis for det. Jeg havde medbragt lidt DBJ-ting og en af dem er på billedet. Damploket er vist den der er på filmen.[image][image]

Edensky, en svensk smalsporsbane i 0, rigtig flot

af Jesper Reinfeldt, 16/1 2015, 16:43 (3381 dage siden) @ Jesper Reinfeldt

Sorry, det var et andet damplok på filmen :-|

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak