Anlægsbilleder (6 fotos)

af Jens V, 14/12 2014, 15:16 (3414 dage siden)
redigeret af Jens V, 14/12 2014, 16:00

Er det ikke lidt for sjældent, vi ser billeder fra gruppens medlemmers anlæg?

Jeg er selv en ren amatør, men her er alligevel en række - lettere bearbejdede - miljøer fra det ufærdige hjemmeanlæg:

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

...og så er der jo alt det, der bestemt ikke egner sig til fotografering.... :-)

--
Mvh
Jens V, Esbjerg.
H0, DC, DCC, epo IIIc-IVa

Anlægsbilleder (6 fotos)

af tybalt ⌂, Holbæk, 14/12 2014, 20:42 (3414 dage siden) @ Jens V

Hej

God idé.
Har ikke anlæg hjemme selv men bygger på klubbens. Her er en af de færdiggjorte sektioner.

Mvh.
Henk

[image]

Anlægsbilleder (3 fotos)

af Tonny, 15/12 2014, 09:59 (3413 dage siden) @ Jens V

God idé med sådan en tråd. Med hensyn til landskaber har jeg ikke noget at vise frem. Min bror og jeg begyndte opbygningen af vores anlæg i februar 2013. Vi har lagt næsten alle skinner, og vi er i gang med at lime ballast og monterer sporskiftemotorer. Vi har selvfølgelig gjort os tanker om, hvad der skal laves af landskab og bebyggelse, og har da også indkøbt materialer og byggesæt efterhånden som vi har fundet noget vi ikke kunne leve uden.

Jeg vil gerne bidrage til tråden med 3 billeder. Det første af hele banen.

[image]

Der er to område hvor jeg har lavet en lille prøveopstilling. Det første er et sted på banen, hvor det dobbelte hovedspor løber bagerst, mens de to enkeltsporede strækninger (lokalbaner) lige strejfer hinanden foran. Til dette område har jeg indkøbt 200 grantræer, og skal på et tidspunkt i gang med at lave en bakke med skov på.

[image]