Mit modeltog

af Nikolaj hollmann @, 19/3 2014, 01:12 (3690 dage siden)

Er det muligt at ville fortælle om mit tog plus udstyr har en værdi, dette på billedet er ikke alt men dette som er er hvad der er bare i større mængde, dog er tog sættet alt der er.[image]

Mit modeltog

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 19/3 2014, 11:15 (3690 dage siden) @ Nikolaj hollmann

Det er gængse ting der er der, så vidt jeg lige kan se. Og det er ikke digitalt, og ser ud til at være to-skinne drift (DC).

Værdien er ikke så stor, men du vil naturligvis kunne få noget få det. Et forslag ville være at prøve internetauktion som QXL.dk. Hvis du sætter det ind på dba.dk skal der være den pris du vil have for det, og her er der en tendens til at man sætter priserne for højt, så det står derinde i meget lang tid, hvis det overhovedet bliver solgt. På QXL kan du fx angive en mindstepris på 300 kr. og se hvad det bliver budt op i, hvis du vil sælge samlet.

Du kan også splitte tingene op, og sælge i små enheder, hvilket er et større arbejde, men sikkert også vil give de bedste priser.

Husk at være meget grundig i beskrivelsen. Virker lokomotiverne? En del af husene er fra Heljans gængse serie.

Og endelig så gode og skarpe billeder af tingene som muligt, ikke sådanne et billede som er lidt udtydeligt, som du viser her.

Mvh
Claus

Mit modeltog

af Nikolaj, 19/3 2014, 13:33 (3690 dage siden) @ Claus E. Hansen

Hvad ville en god pris være for et komplet togsæt ??

Mit modeltog

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 19/3 2014, 21:16 (3689 dage siden) @ Nikolaj

Mener du et startsæt? Og er det jævnstrøm eller vekselstrøm?

Fx er et af de gamle analoge startsæt fra Märklin meget almindelige, de er typisk lavet i mange mange tusinde eksemplarer.

Mvh
Claus

Mit modeltog

af Litra ME, 20/3 2014, 20:00 (3689 dage siden) @ Nikolaj hollmann

Umiddelbart vil jeg mene at det der er på billedet har en værdi på 300 til 500 kr.

men som før nævnt, skarpe billeder og en klar beskrivelse af stand og funktion

Jernbanebøger

Ib Spang Olsens bedste

Ib Spang Olsens bedste
Pris 220 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak