Særtillæg om SVJ

af Søndenfjords, 27/8 2011, 10:46 (4598 dage siden)

Af Signalposten nr. 8 fra 1964 fremgår det ifølge PDF filen, at det oprindelige blad har været vedlagt et 28 siders særtillæg om Skive Vestsalling Jernbane.

Til webmaster: Er der håb om, at du en dag også vil lægge det online?
I så fald: På forhånd tak.
Søndenfjords

Særtillæg om SVJ

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 28/8 2011, 22:13 (4597 dage siden) @ Søndenfjords

Af Signalposten nr. 8 fra 1964 fremgår det ifølge PDF filen, at det oprindelige blad har været vedlagt et 28 siders særtillæg om Skive Vestsalling Jernbane.

Til webmaster: Er der håb om, at du en dag også vil lægge det online?
I så fald: På forhånd tak.

Jeg har ikke det pågældende tillæg men hvis nogen vil låne det ud, så scanner jeg gerne til pdf-format.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Særtillæg om SVJ

af Erik V. Pedersen ⌂, 29/8 2011, 00:51 (4596 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy:

Du ku´ jo prøve at spørge :-)

Erik V.
www.evp.dk

Særtillæg om SVJ

af Ole M. Nielsen ⌂, 29/8 2011, 09:03 (4596 dage siden) @ Tommy Nilsson

Jeg har ikke tillæget om SVJ, men til gengæld kan jeg supplere med de originale indholdsfortegnelser til 1. og 2. årgang som jeg gerne scanner til webmaster.

--
Ole M. Nielsen
www.godsvogne.dk

Særtillæg om SVJ

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 29/8 2011, 10:33 (4596 dage siden) @ Ole M. Nielsen

Jeg har ikke tillæget om SVJ, men til gengæld kan jeg supplere med de originale indholdsfortegnelser til 1. og 2. årgang som jeg gerne scanner til webmaster.

Når jeg får lidt flere årgange online, kommer der en søgefunktion, så man kan søge på enten kategori eller søgeord på tværs af alle årgange.
EVP har tilbudt at udlåne alle manglende tillæg til Signalposten, så de kommer (også) online på et tidspunkt.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak