Hobbytrade's CRM/CRS

af Christian Møller @, 25/8 2011, 22:31 (4600 dage siden)

-ved nogen om Hobbytrades CRM og CRS vogne er kommet ud til forhandlerne?

Hobbytrade's CRM/CRS

af Steff, 25/8 2011, 22:41 (4600 dage siden) @ Christian Møller

Go´aften Christian.

Jeg tror at den bedste måde at få svar på, er at se på HT hjemmeside:

http://www.hobbytrade.dk/

Generelt er alle modeltogsfremstillere meget flinke til at orientere både køberne og forretningerne om status på diverse modeller. Og da ingen ønsker at sende en boomerang afsted før end man er sikker, er hjemmesiden nok det vigtigste instrument for information.
Og HT hjemmeside nævner ikke noget om CR/CRS men om at den pladebeklædte EH er på vej ud til forhandlerne eller allerede i handel.

Steff

Hobbytrade's CRM/CRS

af Christian Møller, 25/8 2011, 22:48 (4600 dage siden) @ Steff

Hej Steff! Tak for svaret - har også kigget dér, men undrer mig bare over at jeg sidder herude (Nordatlanten) med hobbytrades nyhedskatalog 2011 - og kan ikke finde udbydere på nettet endnu der har dem... og vi skriver trods alt august nu...
men - anyway - tak!
Christian
:-)

Hobbytrade's CRM/CRS

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 25/8 2011, 22:43 (4600 dage siden) @ Christian Møller

Det er lidt for tidligt, på hjemmesiden er der meldt ud med 4. kvartal. Og med de sædvanlige forsinkelser indenfor modelbaneverdenen, ja så kan der sikkert nemt gå noget længere tid.

Men så kan man jo i mellemtiden bl.a. glæde sig over CAE-vognen fra Heljan :-)

Mvh
Claus

Hobbytrade's CRM/CRS

af Christian Møller, 25/8 2011, 22:52 (4600 dage siden) @ Claus E. Hansen

Hej Claus!
Også tak til dig...
Har netop bestilt AV 313 fra Heljan... den skulle i.flg debatten her på siden være fejl-litreret , men det gør den vel bare lidt mere interessant på sin egen facon?
Glæder mig nu alligevel til at CRS/CRM udkommer...:-)
Christian

Hobbytrade's CRM/CRS

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 26/8 2011, 13:51 (4599 dage siden) @ Christian Møller

Har netop bestilt AV 313 fra Heljan... den skulle i.flg debatten her på siden være fejl-litreret

Ikke fejllitreret, men fejlnummereret (litra = bogstaver)

Hobbytrade's CRM/CRS

af Christian Møller, 26/8 2011, 18:01 (4599 dage siden) @ Erik Olsen

AHA... Takker...
Christian

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak