Ny moderator på siden.

af bl, 12/6 2018, 17:45 (2116 dage siden)

Hej alle!

Da Tommy for det første er på ferie og for det andet er meget presset på fritid, har han bedt mig, ud over at være moderator på museumsforum, også at moderere dette forum.

Og man kan jo sige, at den direkte årsag til denne forfremmelse skyldes polemikken omkring en brugers salgsannoncer og bidragydernes usikkerhed omkring sletning af indlæg.

Rent teknisk sker der det ved sletning af et indlæg, at de underliggende indlæg også slettes. Så hvis man har nået at kommentere et mere eller mindre odiøst indlæg inden moderator ser det og efterfølgende sletter det, ryger resten med uanset positivt eller negativt indhold. Så hvis man ser et af sine indlæg blive slettet, kan det derfor sagtens skyldes et ikke-acceptabelt indlæg ”højere oppe”. I det her forum vil jeg for fremtiden gøre det, at jeg sletter indholdet i et indlæg, der strider mod de af Tommy angivne retningslinjer og denne sides ånd med en forklaring i rødt, og dermed slettes også resten af den pågældende tråd, hvorefter den bliver låst. De efterfølgende indlæg ville alligevel ikke give nogen mening, når årsagen til indlæggene nu er væk.

Hvad salgsannoncer angår, vil de blive accepteret i et rimeligt omfang. Og hvad et rimeligt omfang så er, er op til moderator at afgøre. Slettes indlæg i disse annoncer vil opretteren få det at vide direkte. Så det er derfor en god ting at have aktiveret funktionen med den lille kuvert i sin profil!

Fortsat god skrivelyst og god sommer!

Bjarne

Ny moderator på siden.

af henho, Ringkøbing, 12/6 2018, 21:46 (2115 dage siden) @ bl

Fin forklaring - tak for det, og god moderationslyst :-)

--
Med venlig hilsen

Henrik

Ny moderator på siden.

af bl, 13/6 2018, 09:38 (2115 dage siden) @ henho

Tak!

Bjarne

Ny moderator på siden.

af Søren Johannessen, Århus, 13/6 2018, 10:58 (2115 dage siden) @ bl

Slettes indlæg i disse annoncer vil opretteren få det at vide direkte. Så det er derfor en god ting at have aktiveret funktionen med den lille kuvert i sin profil!

Hej Bjarne
Tak fordi du gider ! :-)
Og tak for beskrivelsen, nu er vi måske lidt klogere...
Og for nye brugere: vær opmærksom på at mailtrafik pt stadig ikke virker på de tre sider, selv om man har aktiveret den lille kuvert.
Mvh
Søren

Ny moderator på siden.

af Steff, 13/6 2018, 11:17 (2115 dage siden) @ Søren Johannessen

Kære Bjarne

Ville indledningsvis lige have skrevet "på kuverten", men jeg kan se at jeg tilsyneladende også har problemer med at komme på.

Men tusind tak fordi du har påtaget dig rollen som moderator. Og i den anledning tak for noget jeg har efterlyst, nemlig retningslinjer for brugen af dette forum ud over det skreve om siden generelt. Og så er det fint med den ekstra "service" med at meddele personligt når noget er gået lidt galt. God ide.

Det skulle nu kunne give den absolut nødvendige ro om dette normalt dejlige og gode forum til glæde for alle bidragsyderne og læserne.


Endnu engang tak fordi du har påtaget dig rollen, det er jeg glad for.

Med venlig hilsen

Steffen Dresler

Ny moderator på siden.

af bl, 13/6 2018, 15:31 (2115 dage siden) @ Steff

Igen, tak for tilliden! Men jeg forventer da, at det bliver et let job, da der her på siden plejer at være en fornuftig tone.

Og da kuvertfunktionen pt. er ude af funktion, har jeg i indledningstråden tilføjet min private mail-adresse.

Til alle: Fortsat god fornøjelse med forum!

Bjarne

Ny moderator på siden.

af Peter Linaa @, 13/6 2018, 16:03 (2115 dage siden) @ bl

Hej Bjarne

Til lykke og held og lykke som moderator her på siden.
Det kan godt være at jeg er ved at blive blind, men jeg kan IKKE finde din mailadresse i indledningstråden.

M v h
Peter L

Ny moderator på siden.

af bl, 13/6 2018, 16:13 (2115 dage siden) @ Peter Linaa

Sjette linje fra neden.

--
Bjarne Larsen

Ny moderator på siden.

af Peter Linaa @, 13/6 2018, 16:16 (2115 dage siden) @ bl

Sjette linje fra neden.

Nu har jeg igen tygget mig igennem din indledningstråd og kan stadig ikke finde den omtalte mailadresse.

M v h
Peter L

Ny moderator på siden.

af bl, 13/6 2018, 16:30 (2115 dage siden) @ Peter Linaa

Jeg fik vist ikke udtrykt mig helt tydeligt: Det er Tommys indledningstråd, jeg henviser til.

--
Bjarne Larsen

Ny moderator på siden.

af Peter Linaa @, 13/6 2018, 16:36 (2115 dage siden) @ bl

Jeg fik vist ikke udtrykt mig helt tydeligt: Det er Tommys indledningstråd, jeg henviser til.

Se det var jo noget helt andet, så kunne jeg finde den med det samme. Jeg gik jo ud fra som en selvfølge, at det var din egen indledningstråd her i forummet. Så tak for afklaringen.

Og held og lykke som moderator herinde på Signalposten.dk.

M v h
Peter L

Ny moderator på siden.

af Peter Linaa @, 13/6 2018, 16:47 (2115 dage siden) @ bl

Jeg fik vist ikke udtrykt mig helt tydeligt: Det er Tommys indledningstråd, jeg henviser til.

Er du nu helt sikker på, at din mailadresse er rigtig? Der er www foran, det skal der da vist ikke være, vel?

M v h
Peter L

Ny moderator på siden.

af bl, 13/6 2018, 16:57 (2115 dage siden) @ Peter Linaa

Sikkert ikke, jeg sletter det igen!

Og alt det her har intet med alder at gøre, men kun overarbejdethed!

--
Bjarne Larsen

Ny moderator på siden.

af Peter Linaa, 13/6 2018, 17:04 (2115 dage siden) @ bl

Sikkert ikke, jeg sletter det igen!

Og alt det her har intet med alder at gøre, men kun overarbejdethed!

O k. Slut herfra.

M v h
Peter L

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak