2 Roco loks sælges MY 1 m.lyd AC/ MV 1 Digital DC

af Jimmyoldtimer, Viby J., 1/6 2018, 22:24 (2146 dage siden)
redigeret af Jimmyoldtimer, 1/6 2018, 22:30

Jeg har bedt webmaster om at fjerne tråden :4 nye Heljan MY MX m.lyd sælges!!!!
DC.ROCO 62732 MV 1144 Design Rød.digital.DC 1200kr LokPilot V4.0 DC
DC.ROCO 52615 MY 1107 Design Rød.m.lyd.DC Solgt
DC.ROCO 72974 MZ 1406 Design Rød.m.lyd.DC Solgt
AC.ROCO 72869 MY 1147 Design Rød.m.lyd.AC 1400kr AC
Ang My 1147 så har jeg hele sættet hjul,og gear,osv. hvis man vil lave 1147AC om til DC!!
DC.4 stk.1136957 8stk.113696 1stk.113692.DC 300kr DC Til MY 1147
De er alle købt hos Togforhandlere,har stået i min Vitrine har ikke kørt!!
prisen er fast!
Skriv en email på jimmyoldtimer@gmail.com ved køb og husk navn og tlf nr.
[image][image][image][image][image][image][image][image][image]

+ 4 Digitale Heljan MX og MY

af Jimmyoldtimer, Viby J., 11/6 2018, 05:06 (2136 dage siden) @ Jimmyoldtimer

Har også
Heljan 1 MX 1010 Digital AC Designrød 1200kr

MX 1001 Digital AC brun epoke lll 1200kr

Heljan My 1114 Brun
epoke lll m.lyd DC 1400kr

Heljan MY 1158 Digital Designrød DC 1200kr

Mvh
Jimmy

+ 4 Digitale Heljan MX og MY

af Svend B J, 11/6 2018, 09:35 (2136 dage siden) @ Jimmyoldtimer

Hvorfor er der ikke nogen, der sætter en stopper for den mand?

--
Svend
[image]

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af Steff, 11/6 2018, 14:01 (2136 dage siden) @ Tommy Nilsson

Kære webmaster

Med den meget, meget store respekt jeg har for de tre fora og webmasters arbejde og ikke mindst den glæde jeg har ved at læse, bidrage, viderebringe, svare, blive klogere etc., må jeg nok desværre og i mit sprogbrug konstatere, at dit svar til Svend – og med ham mange, mange, mange flere – er ikke brugeligt og virker mere som en ”spring over handling”, en ikke anvendelig undskyldning, skyden sit selvpålagte ansvar til hjørne og ikke lyst til at tage det forventede – og af flere læsere ønskede - ansvar højtideligt = hvem bestemmer og laver retningslinjerne!

Sprørgsmålet er absolut relevant;

”er dette et salgsforum eller ikke, altså gælder det der står i retningslinjerne for Signalpostens forum, hvor der IKKE er nævnt salg eller er det bare en floskel og en hensigtserklæring"?

Når dette er skrevet/sagt, kan jeg ikke i min vildeste fantasi tro, at læserne/brugerne hér ikke har noget som helst imod en enkelt salgsannonce eller to fra en læser eller en bemærkning om, at man kan skrive til vedkommende for at høre mere.
Men når en enkelt sælger åbenbart ikke har empati, forståelse eller andet for hvad er acceptabelt for dette forum og dets læsere eller ej, begynder lysten til at anvende dette forum personligt for mig at dale mærkbart.

Og det kan jo IKKE komme bag på Webmaster at der er ønsket/behov for et svar og bl.a. som ønsket i mit eget indlæg,

http://www.signalposten.dk/forum/index.php?id=10318

og med flere tilkendegivelser om svar.

Det er ligeså hurtigt at svare som at fjerne salgsannoncen som det er at bortcensurere tidlige svar (den tager vi en anden gang, det er uacceptabelt det skete) i denne tråd uagtet hvilken overskrift.

Jeg er KED AF, at denne skriv skal være offentlig, men Webmaster har ikke svaret på de ønsker, der er om at vide, om Signalpostens forum er en tilbudsavis og skal fyldes med tilbud fra mere eller mindre lødige annoncører eller det, som p.t. (muligvis??) er gældende jf. forums egne retningslinjer.
Ligesom Webmaster forbeholder sig ret til at fjerne denne meddelelse, bortcensurere den på grund af forkert indhold, sprogbrug eller andre politiske korrektheder, bliver jeg ved med at spørge, til forums læsere har fået det ønskede svar; er dette en tilbudsavis eller som beskrevet i reglerne for anvendelse, altså et seriøst modeljernbaneforum (med plads til en annonce eller to også).

Med venlig hilsen

Steffen Dresler

NB: VED GODT DET KRÆVER TID, men en salgs/køb side/spalte?

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af bygger01, Herning, 11/6 2018, 20:07 (2136 dage siden) @ Steff

Der er ingen tvivl om, at de MY'er skulle først og fremmest kun burde være udbudt på en kanal og kun i et indlæg, og så kunne The Oldtimer have hygget sig med det ( og samtidig er der nu ingen, der kan finde ud af, hvad der er udbudt / solgt ).

Nu er han blevet lidt trolleagtig, og her synes jeg, at du nu også er begyndt at få horn ......

Så lad ham da løbe ...........


Og så er der måske en, der tager moderator jobbet, og så komme der ro på Signalposten, men korstog - som dit - synes jeg er lidt for overophedet, for det er ikke din blog, du er blot bruger !

--
Jørgen Steffensen

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af ptmadsen, Haderslev, 11/6 2018, 20:31 (2136 dage siden) @ bygger01

Der er ingen tvivl om, at de MY'er skulle først og fremmest kun burde være udbudt på en kanal og kun i et indlæg, og så kunne The Oldtimer have hygget sig med det ( og samtidig er der nu ingen, der kan finde ud af, hvad der er udbudt / solgt ).

Nu er han blevet lidt trolleagtig, og her synes jeg, at du nu også er begyndt at få horn ......

Så lad ham da løbe ...........

Og så er der måske en, der tager moderator jobbet, og så komme der ro på Signalposten, men korstog - som dit - synes jeg er lidt for overophedet, for det er ikke din blog, du er blot bruger !

Hovsa!

Venlig hilsen
Peter Madsen

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af Steff, 11/6 2018, 21:21 (2136 dage siden) @ bygger01

Kære Jørgen

Du har helt ret i at jeg kun er bruger og det har jeg været fra starten af dette forum og håber at kunne blive ved.
Men som bruger vil jeg bare gerne vide – sammen med en tilsyneladende masse andre – under hvilke forhold jeg/vi agerer. Og det er da normalt man kender spillereglerne, ikke sandt? Eller er det gået af mode som en konsekvens af de mange sociale fora der er kommet til?

Jeg har spurgt nu to gange til reglerne uden tilbagemeldig overhovedet. Nuvel, nok mere beskrevet end andre ville. Så jeg synes nu ikke det er et korstog, men jeg spørger bare om hvilke slags forum jer er på som bruger. Ikke andet!

Personligt ønsker jeg ikke at bruge tid og kræfter på et ”Modeltogets blå avis”, og hvor en bemærkning om noget man ikke bryder sig om eller stiller spørgsmålstegn til, uden videre kan blive bortcensureret.

Men hvis Webmaster synes det er helt iorden med salgsannoncer og acceptere fuldt ud det hændte, er det fint med mig, det er så bare ikke mit foretrukne forum for modeljernbane. Men det overlever forum helt sikkert:-) !

Med absolut venlig hilsen til alle (og godnat skal tidligt op)

Steffen Dresler

NB: Jørgen, du synes jeg nu også er begyndt at få horn;-) , det kan jeg garantere for jeg ikke har, jeg har tilgengæld en velafbalanceret afprøvet ”sting”, der anvendes til de rette formål, de rette steder og under de rette forhold.

Og således kan alle de brugere uden meninger, mål og mod igen sætte sig tilbage og slappe af, thi der skete jo ikke noget vi blev nødt til at forholde os til.

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af Bent Larsen, 11/6 2018, 21:15 (2136 dage siden) @ Steff

Hej
det er uacceptabelt det skete
Hvad er det der er uacceptabelt ? at dit indlæg er blevet slettet eller generelt alle indlæg der bliver slettet ? uanset hvad velkommen i klubben, vi er allerede mange.

vh
Bent Larsen

+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af Steff, 11/6 2018, 21:34 (2136 dage siden) @ Bent Larsen

Hej Bent

Nåede lige at se din "skriv" inden jeg lukker ned og selvfølgelig fortjener du da et svar:

- Det er uacceptabelt at forum uhæmmet anvendes af en person til personlig fremme af salg.

- Det er uacceptabelt at en eller flere bemærkninger hertil slettes uden nogen som helst bemærkninger, da de som jeg har læst det, hverken har indeholdt personligt-, religiøst- eller politisk krænkende ord eller forhold.

- Det er uacceptabelt stadig ikke at kunne få at vide under hvilke forhold dette forum agere, efter det skrevne eller noget ikke kendt med salgsannoncer.

Med venlig hilsen

Steffen Dresler


NB: Jeg er ked af ovennævnte overhovedet ikke er fremgået af mine to tidligere fremsendte bemærkninger, jeg må skrive tydeligere:-(

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak