AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 26/4 2018, 23:02 (2163 dage siden)

Disse er nu dukket op ude hos forhandlerne, hvis man ikke allerede er klar over det.

Mvh
Claus

AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 2/5 2018, 20:26 (2157 dage siden) @ Claus E. Hansen

Og man skal nok ikke vente for længe med specielt AC-vognene, det ser ud til at tynde ud af dem rundt omkring.

I øvrigt en rigtig flot model, og meget savnet må man sige.

Mvh
Claus

AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Jan, 2/5 2018, 22:25 (2157 dage siden) @ Claus E. Hansen

Ja jeg glæder mig også til at modtage 4 AC vogne og en CC vogn (mere) en af de nærmeste dage

Mvh.

Jan

Avatar

AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Futfar, Kajerød, 4/5 2018, 17:05 (2155 dage siden) @ Jan

Det er forståeligt, for det er - som vanligt fra McK - nogle rigtig fine, og længe ventede, vogne; altså Ac'erne!
Mck's Cc'ere skal jeg ikke udtale mig om da jeg har typen fra Heljan, hvilket jeg er fuldt tilfreds med! Selvom disses harmonikaer er lidt mere primitive, men de er nydelige, og kører fint.

--
Med venlig hilsen
Futfar.

AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Jan S, 5/5 2018, 17:26 (2154 dage siden) @ Futfar

CC vognene fra Heljan er også fine, dem har jeg også nogle stykker af, men man kan aldrig få for mange Cc vogne, så jeg har suppleret op med CC vogne fra McK. Desuden var CC vognene fra Heljan de sværeste at finde hos forhandlere og på messerne mens det var nemt at finde CA, CB og lignende vogne

AC-vogne og en ny omgang CC-vogne fra MCK

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 6/5 2018, 17:49 (2153 dage siden) @ Jan S

Heljan har dog for ikke så lang tid siden lavet nogle nye CC-vogne, og som stadig kan fås lidt rundt omkring.

Mvh
Claus

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak