Handest i original

af Thomas Jespersen, 11/2 2018, 05:43 (2238 dage siden) @ Steff

Men jeg fatter ikke en s... af, hvordan de såkaldte "likes" har med en bevaring at gøre. Det er da bare tomme løfter. Enhver i.... kan da trykke på en like (er ikke selv på facebook eller andre af de såkaldte sociale medier), men det kan jo være jeg bare ikke forstår hvad der er gang i.

Fuldstændig enig. Jeg er super meget for projektet, og jeg "liker" da gerne, hvis det er det som skal til.

Det er næppe nok, for hvordan skal min "like" nogensinde blive til noget konkret. Det er ligesom når medierne benytter "likes" som et udtryk for den generelle mening. "2000 brugere på Facebook har allerede liket <indsæt selv emne>". Nej! 2000 brugere på Facebook har læst en overskrift og pr. automatik trykket på en knap uden at grave dybere. Du får automatisk mange likes hvis dit indlæg skaber harme over et eller andet. Gode eksempler er den lille som bliver trynet af den store (eller værre endnu: det offentlige! Uha! Uha!). Indlæg hvor folk føler sig trådt på af TDC, DSB, licensen, og andet vi automatisk brokker os over, er også gode kandidater for mange likes. Det siger intet om den generelle holdning.

http://waterfordwhispersnews.com/2013/08/26/mother-of-sick-child-finally-receives-vital...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak