Husker I affæren med Børge Ronaldo Diethmar Ressing?

af jhcn, Lystrup/Århus, 26/8 2017, 17:51 (2427 dage siden) @ Futfar

Jeg gi'r dig helt ret:-P.

Men desværre er licenstvangen jo indrettet sådan, at hvis du vil være med på div. fora, og i det hele taget være på internettet, er der ingen vej udenom. Licens er jo noget vi giver til hinanden, eller hur? :-( ...

Derudover, får du jo ikke voldsomt meget modeltog for det som licensen koster, men jeg er dog glad for - som pensionist - "kun" at skulle betale det halve. Hvilket jeg bestemt heller ikke er tilfreds med!!!

Men det er jo en helt anden snak, som dette forum ikke skal belastes med....:-).

Du har desværre ret Futfar! Jeg er bare så svært begejstret for disse indlæg, at de skal roses udover det sædvanlige! Man kunne jo være heldig at der kom flere :)

Humor, spænding og godt modeltogsarbejde i et og samme indlæg - det er jo det kørende Kinderæg!

--
Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak