Avatar

DSB Bns 50 86 29-84 525-8 fra McK

af Futfar, Kajerød, 21/7 2017, 13:34 (2443 dage siden) @ Togsøn

Tak, så fik vi sat rangerlyset på plads. Nej, den har ikke funktionen med kun toplanterne i drift. Men så kan den jo så meget andet :-P

Så er modellerne prøvekørt, og de kører - som forventet - udadeligt! Ikke mindst takket være den gode vægt! MEN, min mistanke om slæbeskoene viste sig at holde stik :-( , så jeg udskiftede dem begge til Roco katalog nummer 40500. Det virker, og det er ikke spor besværligt, de passer nøjagtigt :-P. (Man skal dog lige lodde en enkelt gang).

Det næste der så skal ske, er at flytte f-tasternes funktioner så de ikke kommer i karambolage med lokomotivernes f-taster, men det ved jeg så ikke lige hvordan man gør;-), men det er der måske nogen her på forum der har erfaring med? Jeg er ikke helt stiv i emnet CV-programmering ;-) .

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

På Sporet Af 2016

På Sporet Af 2016
Pris 240 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak