Digital modelbane i Århus.

af Helge, 11/7 2017, 00:32 (2479 dage siden)

Hej alle!

Flere af jer har sikkert hørt om planerne med at bygge en stor, digital bane i Århus.

Jeg er næsten nået til det punkt, hvor fondene skal søges, men der mangler stadig nogle få mand med stærke kompetancer inden for forskelligt i modelbyg.

En stor del af det arbejde der skal laves, skal udføres af faglærte håndværkere, men det, der gør banen til noget særligt og som giver folk lyst til at komme igen, skal laves af dygtige modelbanefolk. Du kan læse meget mere om projektet her: http://www.mjb8410.dk/

Er du god og har du lyst til at være med? Jeg ved ikke, om der vil være ret mange penge i det, men du vil i hvertfald få godtgjort dine udgifter. Du behøver ikke nødvendigvis at bo i nærheden. Der er en del arbejde, man sagtens kan lave alle mulige andre steder.

Der er allerede dygtige folk med og får vi pengene, skal vi sammen lave noget helt fantastisk. Læs om det på hjemmesiden. Her står også min kontaktemail. Send mig et par ord, så tager vi den derfra.

Lad venligst være med at bruge dette forum til at stille spørgsmål. Ikke al information er offentlig, så vi kommunikerer via email.

Venlig hilsen
Helge


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak