Avatar

Ckm 61 86 89-90 602-1 Fra Nyborg til Frederikshavn

af Futfar, Kajerød, 21/6 2017, 17:25 (2499 dage siden) @ cm
redigeret af Futfar, 21/6 2017, 17:43

Allerførst, burde vognen jo have litra CFM:-D.

Det er jo et sjældent set velformuleret indlæg - som jeg har studeret ganske nøje - og jeg har da lige et par kommentarer at tilføje:

Ad punkt 3.2 definition af provinsen: Her mangler jeg at hovedstadsområdet ikke er nævnt. Bevares, det var i 1989 mødet fandt sted, men i det foreslåede har man jo allerede den gang, indset at hovedstadsområdet er godt på vej til at blive det det snart er, provinsielt.

Ad punkt 3.4, udflytning af ministerier, samt disses underliggende myndigheder, kunne man forestille sig at den gode partistifter Mogens Mohr havde adgang til en krystalkugle, eller var i besiddelse af særlige evner indenfor det okkulte. De foreslåede lokationer til udflytningerne, synes at være nøje gennemtænkt, og ser helt fornuftige ud.

Ad punkt 3.5 - 3.17, diverse betragtninger, må partistifteren jo nok siges at komme med forslag, der kun kan vinde gehør i forsamlingen, der jo - ved deres blotte tilstedeværelse - indikerer holdninger i den retning, så ved afstemning, kan større ændringforslag, vel næppe være opportunt.

Ad punkterne 4-10, er der jo ikke så meget at kommentere på, det er jo standardpunkter i enhver generalforsamling, selv med gratis fadøl, hvilket dog synes noget vovet, især set i lyset af, at det er DSB der lægger transport- og mødefaciliteter til.

At partistifteren - uanset hans ændrede forhold til arbejdsmarkedet - meldte sig ind i et politisk parti - som jo er stik imod hans holdninger som partistifter, kan undre:-|.

Jeg har søgt i dine tekster, og gransket dine fine billeder; nu MÅ jeg vide det: Hvem er den person - i lyserød beklædning - der, tilsyneladende forgæves, forsøger at få adgang til mødet??? Er det Michael Jackson?

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak